سنندج؛

یک کشته وسه مصدوم براثر گاز گرفتگی درغار

چهار مرد جوان برای یافتن گنج در یکی از روستا های شهر سروآباد از توابع استان کردستان در داخل غار دچار مسمومیت و گاز گرفتگی شدندکه یکی ازآنهاجان خودراازدست داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج : فرمانده انتظامی شهرستان سروآبادگفت: در پی اعلام ساکنان یکی از مناطق روستایی شهرستان سروآباد مبنی بر کشف جسد چهار مرد در داخل یک غار در نزدیکی روستا، بلافاصله اکیپی از ماموران پاسگاه دزلی به همراه ماموران پلیس آگاهی شهرستان به محل عزیمت کردند.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به اینکه غار مذکور در ارتفاع 300 متری از سطح زمین قرار دارد، افزود: در این زمینه با هماهنگی های انجام شده اکیپی از هلال احمر در محل حاضر و با همکاری کارکنان انتظامی و افراد محلی چهار مرد که به صورت بی هوش در داخل غار گرفتار شده بودند، از محل خارج شدند.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع تیم فوریت های پزشکی دو نفر از حادثه دیدگان احیا و در محل مداوا شدند اما یکی از حادثه دیدگان به مراکز درمانی شهرستان مریوان اعزام شد و معاینات پزشکی نیز نشان داد یک نفر از چهار مرد مذکور جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی سروآباد گفت: تحقیقات انجام شده از دو مرد حادثه دیده بهبود یافته نشان داد، آنان جهت یافتن گنج به داخل غار مذکور رفته بودند که به علت مسمومیت تنفسی (گازگرفتگی) در غار گرفتار می شوند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.