حادثه ای تلخ و غم انگیز میهمانان موجهای خروشان مشهد را غافلگیر کرد.

به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،حوالی ساعت 23:00 شب گذشته بود که از دفترخبرگزاری با من تماس گرفتند و پیگیری خبر وقوع حادثه عجیبی  در یکی از مجموعه های آبی در مشهد را از من خواستند.

شبی تلخ و غم انگیز برای میهمانان موجهای خروشان مشهد+تصاویر

به سرعت  یک تاکسی کرایه کردم و به سمت جاده  طرقبه ،شاندیز به راه افتادم.هنوزچند کیلومتری از ورود ام به جاده مشهد به شهر شاندیز نگذشته بود که با نمایان شدن چراغهای گردان خودروهای متعدد آتش نشانی و اورژانس و پلیس دلشوره عجیبی به دلم افتاد که نکند خدایی ناکرده برای کسی اتفاقی نیافتاده باشد.

ساعت 11:10  که رسیدم مقابل مجموعه آبی تازه افتتاح شده موجهای خروشان مشهد و ازدحام جمعیت مردم و نیروهای امدادی و نیروهای پلیس که از ورود مردم به داخل مجموعه آبی جلوگیری میکردد.

شبی تلخ و غم انگیز برای میهمانان موجهای خروشان مشهد+تصاویر

همهمه و سروصدای زیادی فضا را پر کرده بود، از حاضران در محل که پرس و جو کردم حکایت وحشتناکی را برایم شرح دادند. قطع برق در مجموعه آبی موجهای خروشان صدها میهمان را دچار ترس و وحشت کرد.

خبر خیلی  کوتاه بود اما با هر فردی که هم کلام میشدم روایتی وحشتناک را شرح می داد.

خانم جوانی که مدام فریادمیزد که یک چراغ قوه وجود نداشت و من در تاریکی دنبال فرزندام میگشتم . به زحمت توانستم او را آرام کنم .

وی ماجرا را اینگونه توضیح داد. حوالی ساعت 10:00 شب بود که برای استفاده از مجموعه آبی به همراه خانواده ام و فرزندم به این مکان آمده بودم . چند دقیقه ای از حضور ما در این مکان نگذشته بود که به یکباره  همه جا در تاریکی مطلق فرو رفت . او شرح داد به ما گفتند برق مجموعه به صورت کامل قطع شده است . هیچ جا را نمیدیدم . فقط فریاد و جیغ و گریه زنان و کودکان را که فضای مجموعه آبی را پر کرده بود می شنیدم. خیلی ترسیدم مدام فرزندم را که در حوض کودکان در حال بازی بود صدا میکردم و نمیتوانستم چیزی را ببینم و راه بروم . نه چراغ قوه ای بود و نه برق اضطراری . خیلی وحشتناک بود. او میگفت فکر کنم بعد ازنیم ساعت برق ها بلاخره وصل شد .

شبی تلخ و غم انگیز برای میهمانان موجهای خروشان مشهد+تصاویر

همه ترسیده بودند و گریه میکردند. در میانه صحبت با این خانم آقای را دیدم که  مدام فریاد میزد که چه کسی به این مجموعه آبی مجوز داده اینجا که اصلا ایمنی ندارد . کمی آن طرف تر خانمی فریاد میزد خواهشا اینجا را پلمپ کنید . مردم چه گناهی کرده اند که در اینجا باید آسیب ببینند.

یکی از حاضرین در این مجموعه آی که به همراه همسر ، دختر وپسرش در این مجموعه حضور داشته با بیان اینکه بعضی ها بعلت تداوم خاموشی می ترسیدند و مدام جیغ می کشیدند و همهمه آنان باعث ترس وگریه بچه ها شده بود و این وضع در قسمت خانم ها بدترنیز بوده .

او مدعی بود چند نفر نیز دچار حادثه شده اند .این شاهد عینی با بیان اینکه  من بهمراه خانواده ام 100هزارتومان شارژ پذیرایی گرفته بودیم که تفریح مان هیچ به هیچ شد و باید پرسید که پاسخ این استرس،گریه و اضطراب را چه کسی باید بدهد.

هر چه که جلو تر میروم حجم نیروهای امدادی نظیر اورژانس ، آتش نشانی و پلیس بیشتر میشود .

همهمه و شلوغی عجیبی در اینجا حکمفرماست . از یکی از آتش نشانان حاضر در محل میپرسم چه اتفاقی افتاده که او خیلی کوتاه میگوید برق های مجموعه آبی قطع شده است و ما هم اکنون موتور برق سیار آورده ایم تا به افرادی که داخل مجموعه آبی گرفتار شده اند امداد رسانی کنیم.

البته برایم جالب بود چون تعدادی خانم را دیدم که با کاور آتشنشانان  داوطلب در قسمت بانوان در حال امداد رسانی بودند کمی آنطرف تر یک اتوبوس آمبولانس اورژانس را میبینم که چند نفر داخل آن هستند.

خودم را به تکنسین اورژانس معرفی میکنم و میپرسم مجروح هم دارید که در پاسخ ام میگویید خوشبختانه مجروحان کم هستند و. بیشتر شوک زده شده اند که درمان در محل را برای آنان در حال انجام است ..امکان ورود به داخل مجموعه برایم میسر نیست و پرسنل مجموعه آبی و نیروهای انتظامی حاضر در محل از ورود افراد جلوگیری میکنند. تا چشم کار میکند زنان و مردان و کودکانی را میبینم که با چشمانی قرمز و بهت زده از اتفاقاتی که برایشان در داخل د مجموعه آبی موجهای خروشان پس از قطع برق افتاده تعریف میکنند و ناراحت هستند.

از سوی دیگر مدیر مجموعه آبی با یکی از رسانه ها دیداری در حال مصاحبه است و جالب است وی بدون آنکه به نبود امکانات امدادی و ایمنی در مجموعه آبی خود اشاره کند  میگویید فقط 35 دقیقه برق قطع بوده است . فقط 35 دقیقه .

به گزارش خبرنگار ما ، بروز حادثه در این مجموعه تفریحی -که طبق اعلام برخی رسانه‌ها با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۱۵ هزار نفر، عنوان بزرگترین مجموعه آبی سرپوشیده جهان را یدک می‌کشد  تازگی ندارد، زیرا طی سال گذشته و سال جاری و پیش از افتتاح این مجموعه آبی نیز بارها آتش‌سوزی های به سبب نقص فنی در مجموعه موج‌های خروشان اتفاق افتاده بود و همین امر نگاه‌ها را از مدت‌ها قبل به حاشیه‌های این مجموعه معطوف کرد به نحوی که آدم را یاد آن ضرب والمثل معروف میادازد که تا سه نشه بازی نشه !

لزوم ورود مسئولان و نهاد های نظارتی به این حادثه

با توجه به سابقه بروز حادثه و آتش سوزی های متعدد در این مجموعه بزرگ تفریحی و اهمیت صیانت از امنیت زائران و مجاوران رضوی در مراکز تفریحی و گردشگرپذیر مشهد، به نظر می‌رسد مسئولان ذیربط و دستگاه‌های نظارتی باید هر چه سریع‌تر ضمن ورود به ماجرا و پیگیری دقیق، جزئیات را به اطلاع مردم برسانند و متعاقب آن تدابیری اتخاذ کنند تا از تکرار چنین حوادث نگران‌کننده و وحشت‌آوری جلوگیری شود.

آنچه به عنوان حادثه در مجموعه موج های خروشان اتفاق افتاده قطع داخلی جریان برق بوده است

درهمین ارتباط مطلع شدیم با توجه به اهمیت این حادثه صبح امروز با حضور فرماندارشهرستان بینالود جلسه ای با مسئولین مجموعه آبی خروشان درخصوص حادثه پیش آمده در فرمانداری این شهرستان برگزار شده است. این گزارش میافزاید.

سید حسن حسینی فرماندار شهرستان ضمن اشاره به وظایف فرمانداری گفت: فرمانداری و مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به نظارت بر دستگاه های خدمات رسانی و رفاهی مردم این منطقه بوده که قصوری در این امر قابل قبول نمی باشد.

فرماندار شهرستان بینالود ضمن اشاره به حادثه پیش آمده در شب گذشته  در مجموعه آبی افزوده است: حادثه پیش آمده مربوط به قطعی برق داخلی مجموعه  به مدت 10دقیقه بوده که با توجه به سیستم های موجود در مجموعه  موجهای خروشان و ایراد جزئی در آن  بلافاصله دستگاه های امدادی و خدمات رسانی شهرستان در محل حضور پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام گردیداست.همچنین فرماندار شهرستان بینالود از مسئولین مجموعه  موجهای خروشان  موکدا خواستار رفع  ایرادات در مجموعه شده و متذکرشده آموزشهای لازم به بیش از صدنفر در این مجموعه شاغل میباشند داده شود تا دیگر شاهد تکرار اینگونه  حوادث نباشیم.

شایان ذکر است  مجموعه موج های خروشان مشهد در تاریخ 20 خرداد سال 94 با حضور محمود گودرزی؛ وزیر ورزش و جوانان افتتاح شده  با زیربنای 60 هزار متر مربع و ظرفیت 15 هزار نفر، عنوان ِ بزرگترین مجموعه آبی سرپوشیده جهان را یدک می‌کشد.

گزارش از محسن رحیمی عنبران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
خواهش میکنم ازتون نرییییییدددددد این خراب شده ینی اون ۳۰۰ تومن رو توی جوب بریزی بهتر از اینه که بری اونجا بسیار کثیف ، بسیار شلوغ ، وسایل خراب ، اصلا یه وضعی خواهشا نرید
Iran (Islamic Republic of)
زائر امام رضا
۰۸:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
لطفا موج های خروشان نرید . بخصوص قسمت زنان همسرم از سرسره به خاطر فشار ناگهانی اب . و نداشتن حفاظ پرتاب شد و پاش شکست . تازه روی سیمان افتاد شانس اورد سرش نخورد. اخر سرسره هاش حفاظ ندارد. بعد با پراید بردندش بیمارستان . 2 سال تمام دستمون بند بود . جدای این مسئله کنار دادگستری طربقه هست و پرچم زدن که برای کارکنان دادگستری پارکینگ رایگان
کارشناس اول اومد رای رو به نفع ما داد کارشناس سه نفره رای به نفع اونا !!!!!! یعنی شکایتم کنی اینه جوابت . جدای از این بیمارستان طالقانی بپرسید اتاق عمل ماهی چند نفر از قطع ستون فقرات تا شکستی میارند از مجموعه موج های خروشان . نرید . صاحباش هم به فکر نیستن یه مدیر گذاشتن اونجا و خوداشون رفتن
Iran (Islamic Republic of)
تراته
۱۸:۵۰ ۱۸ تير ۱۴۰۳
افتضاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
خوب نیست استتخرش خوبه ولی سرسره هاش خیلی بده با تیوب میری تیوب از زیرت رد میشه گیر میکنی اونجا
Iran (Islamic Republic of)
نیلا
۱۱:۲۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
من موج های خروشان با خالم زنداییم مامانم رفتم عالی بود می‌خوام این دفعه که مشهد رفتم دوباره برم موج های خروشان عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۱:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام دوستان عزیز.موجای خروشان خوبه ولی استاندارد نیست موجای آبی من رفتم داخل سرسره جت موج 2نفر گیر کردم پرسنل سرسره با تیوپ اومد و مارو به پایین برد ولی موجای خروشان اگه گیر کنی کسی کمک نمی‌کند ساحلی آفتابی به همین کوچکی برق استاندارد داره اگه داخل سرسره گیر کنی میان کمک واقعاً بد نیست موجای خروشان به این بزرگی باید به مهمان ها خوب رفتار کنه
Iran (Islamic Republic of)
چوغولی زاریه
۰۸:۲۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
موج‌های خروشان مدیریتش خوب نیست ! آب‌ها سرد و کدر و کثیف و پرسنل غیر حرفه‌ای
موج‌های آبی خیلی تمیزتر و باکلاس‌تر و بهتره ولی موج‌های خروشان سرسره‌هاش خیلی هیجان‌انگیزتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
موجهای خروشان عالیه وسیله هاش دو برابر موجهای آبیه واقعا خیلی حال داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
موج های آبی خوبه عالیه و موج های خروشان برعکس و افتضاح خواهشاً نرید
Iran (Islamic Republic of)
ف ذوالفقاری
۲۲:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام ما امروز سرزمین موج های آبی بودیم بودیم یه قطعه از طلاهامون که تحویل داده بودیم گم شد دوربین هاشون کلا دروغه مسئولیت پذیریشون صفر فقط ادای کاربلد ها در میارن هیچ هیچ هیچ امکاناتی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
من فردا قرار است برم موج های خروشان ولی با این پیام هایی که گفتی پام را اصلا نمیگذار م در موج های خروشان موج های آبی بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
علی. فاتحی
۱۳:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
داداش انشا نوشتی تو اگه نویسنده میشدی خیلی موفق بودی ها
لابد انشا مدرسه رو هی ۲۰ میشدی
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۶:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
عجب چرا
Iran (Islamic Republic of)
نیکا
۰۰:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
پارسال 1401 رفتیم موچهای آبی در در یک کلمه افتضاح ..
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۱۴ ۲۴ تير ۱۴۰۱
مجموعه ی جدید موج های ابی جایه زنانش مضخرفههههه.
جایه مردانه خوبه ولی، یعنی جایه قدیمیه مختلف
کلا سالن جدید۷ تا سرسره فک کنم داشته باشه که اونام شاید ۳ تاش یکم هیجان انگیز باشه و تک نفره هاش بعد اینکه میامدی پایین بدنت درد میگرفت و حتی مایوی دوستمم سوراخ شد
از بس سرسره ها کم بود همه صفا شلوغ و برا بعضیاش باید یک ساعت صبر میکردی خیلیا تو صفا جا میزدن و نمیدونم چرا همه ی پرسونله حالا جز یکی دوتاشون همه بداخلاق:/
البته جز سرسره ها و پرسونل بقیه ی چیزا خوب بودن ولی خو ما میریم پارک برا سرسرش:/
اون همه پول براش دادیم حیف
هنوز موج های خروشان نرفتم ولی همه میگن خیلی هیجانی تره از موج های ابی ولی متاسفانه میگن استاندارد نیست ولی اهمیت نمیدهم و حاضرم برم موج های خروشان تا موج های ابی:)
البته همونطور که گفتم جایه مردانه ی موج های ابی خوبه کاش مثله قبل یک روز مردونه یک روز زنونه شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
وپسچرا انشا نوشتی ?
Iran (Islamic Republic of)
ایلین
۲۲:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام من دیروز موجهای ابی بودم خیلی سرسر هاش استاندارد هست و کلی هم نجات غریق دارند و خیلی عالی هست موجهای خوروشان هم عالییی پیشنهاد میکنم برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام.خواهشا نرید اصلا به درد نمیخوره.موج های خروشان به درد نخوره.خواهش میکنم نرید من زخمی شدم از چندین جا.سرسره هاش کاملا غیر استادندارده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
من دیروز موج های آبی بودم خیلی هم خوش گذشت طبق این خبری که خواندم موج های خروشان نرید
Germany
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
موجهای خروشان در مجموع یک جای بی صاحابه . نصف حمام هاش دوش یا شیر نداشت . آبهای کثیف . نمتونی نجات غریق ها رو از آدمای عادی تشخیص بدی و ..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
موج های آبی کوچیک اما خیلی خوبه
موج خروشان هم بزرگه وخیلی حیجانی است

به نظر من موج های خروشان عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۲:۱۰ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
موج خروشان اصلن ارزش رفتن نداره خیلی کثیف پرسنلش بد رفتارن و کسی به فکر سلامت مردم نیس سرسره هاش غیر استاندارده و هر کی میره میاد حداقل یه زخم ایجاد میشه رو بدنش هیچکیم رضایت نداره از مجموعش فقط پول و وقتتون هدر میکنید اگ برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
من یک بار نوه ام را بردم موج های ابی قسمت خردسالان داخل اب خیلی کثیف بود
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دوستان عزیز. من نمیدونم این اتفاق درست بوده یانه. ولی من خودم پرسنل موج های خروشان بودم. به هیچ عنوان با مهمان بحث نمیکردم بی احترامی نمیکردم و با مهمان کنار میومدم حتی آنقدر بگو بخند میکردم که مهمان ناراضی از اونجا نره. الانم هنوز بازرس رختکن هستم. فقط خواستم اینو بگم به دوستانی که میگن پرسنل هاش بی ادب و بی مسؤلیت بودن. دوست عزیز نباید همه رو باهم مقایسه کنی درسته شایدم شما راست میگید ولی یه عده هم که خوب بودن رو زیر سؤال نبر.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام دارم من ۲سال پیش بود رفتم توی سرسره تونلی که اخرش به یه چاله منتهی میشه و میری توی اب عرض کنم موقعی که ما رفتیم نه کسی بود که اون پایین مواظب باشه کسی غرق نشه و علامتی بده که طرف اومده پایین نیومده خلاصه ایمنی صفر من که رفته بودم داخل اون تونل چند ثانیه ای گیر کردم و نمیتونستم از کسی کمک بگیر خلاصه با هزار مکافات خودم در اومدم حالا خوبه این سقوط ازاد نبود وگرنه خدا میدونه چه بلایی سرم میومد تا حالا به اینجا فکر کردید کسی گیر کنه توی سقوط ازاد چجوری میاد بیرون؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
من هم موج های خروشان رفتم هم موج های آبی ولی موج های خروشان با اینکه استاندارد نداره ولی بزرگ سرسره هاش ترسی ندارم ولی موج های آبی کوچیکه و سرسره خاش خیلی ترسناکه و من از اول تا آخر فقط توی استخرش بودم
Iran (Islamic Republic of)
م.ا
۰۱:۳۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
من موج های خروشان رفتم خیلی خوب اما حیف تا ساعت۱۰ باز هست من همین اولین بار فقط نیم ساعت موندم خیلی خوب بود موج های آبی هم خیلیییییی دوست دارم برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
با سلام
به نظر من موج های آبی از همه پارک ها بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
وودی
۲۲:۴۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام. ما چند ماه پیش رفتیم اصلا هم حال نداد. پام زخم شد کمر دوستم هم ضرب دید. هیچکس نره خواهشا پشیمون میشید.
آبشم یخه
Iran (Islamic Republic of)
سالار عقیلی
۱۹:۵۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
سرزمین موج های آبی خیلی بهتر از موج های خروشان است من هفته ای یک بار به سزرمین موج های آبی میروم و قیمتش خیلی خیلی مناسب است و من اصلا پایم را به موج های خروشان نمی گذارم.
Iran (Islamic Republic of)
هلن
۰۱:۴۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
اتفاقا من دو روز پیش با مامانم و بابام رفتیم موج های ابی مشهد. چون ما مسافریم اینجا 2 روز دیگه هم میریم کیش
واقعا خیلی خوب بود❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اصلا خوب نیست نرید.استاندارد نیست.دست و پاتون اسیب میبینه.واسه هر سرسره باید ی ساعت تو صف باشی.ایمن نیست خواهشا نرید
Iran (Islamic Republic of)
گو
۱۳:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
بد بود
Finland
ا
۱۶:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
موج های آبی خیلی بهتره از خروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۱ تير ۱۳۹۸
خدا بخواد یه ماه دیگه میریم مشهد
استخرم جزء برنامه مونه با این اوصاف،پس میرم موج های آبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۰ تير ۱۳۹۸
فقط موج های ابی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
موج های خروشان خیلی بهتر ار موج های آبی بود
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۴:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
کجا هست موج های خروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام من دیروز موجهای خروشان بودم مدیریت ضعیف مجموعه خیلی افتضاح و همچنین ورودی تفتیش بدنی به صورت خیلی زشت که واقعا خجالت داره ودادن شورتهای ورزشی کثیف که اجباری بودوهمه باید میپوشیدن باابن حال من فقط سرسره رفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۱ دی ۱۳۹۷
من خواهرم ودختربرادرم امروز رفتیم موج های آبی نجف آباد اولش خیلی می‌ترسیدم ولی وقتی رفتم واقعا عالی بودمعرکه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۱ دی ۱۳۹۷
من عاشق پارک آبی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
پارک آبی خوب بود رسیدگی نکردن سقوط آزادشم جمع کردن
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۲۲:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۷
من پس فردا میرم موج های آبی عمرا هم پام رو تو اون سرزمین موج های خروشان نمی گذارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
من و پسرخاله ام دیروز موج های ابی بودیم خیلی خوش گذشت جای شما خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
واقعا خیلی بده تو پارک ابی به این بزرگی اینطوری گرفتار بشی اصن ممکن بوده کشته هم بده خواهش در این مسائل بیشتر ایمنی رو فراهم کنین
United Arab Emirates
کوروش
۱۷:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
فقط سرزمین موج های ابی اصفهان وهمینطور پارک ابسار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
من موج های آبی رفتم.اون زمان که فوق العاده بود.
البته مجموعه تفریحی آفتاب هم خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
من واقعا از خواندن ای مطلب ناراحت شدم به تمامی مشهدی های محترم من از شهر قم مقدس فرستادم اگه میخواهید استخر برویید بیایید قم پارک ابی اب وتاب خیلی زیبا و امن گه ندیدید تو گوگل بزنید پارک ابی اب و تاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
خیلی غم انگیزه خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
من امروز بچه هام رفتن موج ابی میگن افتضاح بود کلی ادم شلوغ مثل یه ادم قاچاقچی تفتیش بدنی و پرسنلی که پاسخگو نبودن بعد در باز کردن هر چند نفر میان بیان میگه زنه بچشو گم کرده گریه میکرده یعنی افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۷
با چند ثانیه قطع برق هم کلی حادثه اتفاق میفته. یعنی چی که فقط ۳۵ دقیقه قطعی برق داشتیم. این فاجعه ست. بچه های کوچیک اونجا بودن. بعضی بازیها که توی آب عمیق میفتی چی؟باید ببینی که شنا کنی و بیای یه سمتی یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۷
موج های بهتره یا موج های خروشان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۲ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خروشان بهتره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۷
موج های آبی بهتره یا موج های خروشان
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۸:۱۵ ۱۱ تير ۱۳۹۷
کسی کارت تخفیف داره
Germany
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
واقعا بده من ساکن کرجم و بای بگم ک بله درسته برقا رفته ولی باید پلمبش کنن تا سری دیگه چنین اتفاقی نیفته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ما عید امسال رفتیم خیلی غیر استاندارد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام امسال عید رفتیم واقعا یه مجموعه غیر استاندارد با پرسنل بی ادب و عصبانی با رفتارهای توهین آمیز و صف های طولانی برای استفاده از سرسره ها به دلیل غیر استاندارد بودن و تنظیم وزن های افراد برای استفاده از سرسره ها و خطرناک بودن بعضی از سرسره ها من خودم کم مونده بود پام بشکنه و در کل افتضاح بود افتضاح بود افتضاح تا سه روز سردرد داشتم
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۹:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
واقعا متاسفم من همین الان از موج های خروشان اومدم خیلی افتضاح بود کارکنان بد اخلاق و سرسره های غیر استاندارد کلر آب اونقدر زیاد بود که الان میترسم مسموم بشم خدا کنه پلمپ بشه
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۲۳:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
موج های آبی متأسفانه هم از کیفیت بازی هاش کم کرده بعنوان مثال اومده بعنوان صرفه جویی یا هر علت دیگه مت های بازی رو حذف کرده و مهمان بایستی بدون مت بازی رو بره.
من خودم دیروز چاله فضایی رو رفتم الان از درد کمر نمیدونم چیکار کنم دقیقا موقع دور خوردن داخل چاله فضایی پشت و کمرم داغون شد بنظرم اگر مردم تا اصلاح شهر بازی های آبی به اون مکان ها نروند متولیان امر زودتر به فکر چاره میروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
ای وای کوفتشون شد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۲:۲۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
حالا شمایک چیزمیگیدقیافه توریست های خارجی که فارسی بلدنیستن جالبه
Iran (Islamic Republic of)
هلن
۱۵:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام من و دخترم هفته پیش موج های آبی رفتیم خیلی خوب بود البته دخترم رو گم کردم ولی با پیج کردن پیداش کردم و حسابی خوش گذراندیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
واقعا موج های خروشان انقدر بد است که من وقتی رفتم تا یک هفته حالم خوب نبود ولی در موجهای ابی انقدر بهم خوش گذاشت که با هم روز بد رفتیم
Iran (Islamic Republic of)
حميده
۰۸:۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
به نظرم عالييي
United States of America
مریم
۰۹:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
من شهریور رفتیم ..
Iran (Islamic Republic of)
نفس فاخر
۰۶:۱۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
دوستان من موجهای خروشان تا حالا نرفتم...و هیچ قضاوتیم نمیکنم چون نرفتم...اما پس فردا میخوام برم موجهای ابیبرای پنجمین بار که از شهرستان میرم...هربار رفتم خیییلییی عالی بوده و واقعا بهم خوش گذشته..تمام سرسره هاش عالین...هرچی بگم کم گفتم وقتی میرم داخل این مجموعه موجهای ابی افتخار میکنم که همچین مجنوعه عالی تو ایران هست و هنوزم که هنوزه نتونستن شبیه شو با اینهمه کیفیت و تنوع و استحکام جای دیگه ای بسازن ...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۱۰ ۰۱ دی ۱۳۹۶
موج های ابی خیلی خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
سلام من واقع باورم نمیشه که این قدر بلیت این قدر زیاد باشه امید وارم قیمت بلیت کم ترشود
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۸:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
چه وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
mahshad
۱۷:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
من ساکن تهران هستم که با بهضی از فامیل رفته بودیم مشهد قصد داشتیم بریم
پارک آبی برامون فرقی نداشت که کجا ولی بیشتر نظرمون رو موج های آبی بود و راننده تاکسی هم گفت موج های خروشان بهتره ما با شنیدن این حرف راننده شک کردیم ولی آخر تصمیم گرفتیم بریم موج های خروشان ماهم همون شب اونجا بودیم من خودم ۱۲سالمه من با دختر عموم که هم شنه منه و زن عمویم ومامانم
رفته بودیم یهو برق رفت مردم همه فریاد میزدند من هم صدا میزدم که بر اثر ضربه یکی از خانم هایی که داشت میدوید سر خوردم ومن اون لحظه بالای دریای موج در قسمت عمیق وایساده بودم که بر اثر ضربه پرت شدن در قسمت عمیق خیلی بد افتادم تو آب ولی خدارو شکر شنا بلد بودم وبعد هم مجبور شدم در همان نقطه وایسم و شنای دوچرخه بزنم فقط خودارو شکر که شنا بلد بودم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۵:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
هر دم از اين باغ بري ميرسد

امروز هم 35 دانش اموز با كلر در اين مجموعه مسموم شدن

حتما بايد يك نفر بميره تا فكري به حال اين مجموعه بكنن؟!!
شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
منم اون شب اونجا بودم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۶:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
بیاین برین ساحلی افتاب خیلییییی بهترررررررره
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
همش
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۶:۲۵ ۳۰ تير ۱۳۹۶
ای بابا..چه بد
Iran (Islamic Republic of)
سيما
۱۵:۰۷ ۲۴ تير ۱۳۹۶
من خيلي دوس داشتم برم ولي با اين حادثه كه اصلن نميرم
Iran (Islamic Republic of)
سيما
۱۵:۰۷ ۲۴ تير ۱۳۹۶
من خيلي دوس داشتم برم ولي با اين حادثه كه اصلن نميرم
Iran (Islamic Republic of)
نار
۰۹:۱۱ ۲۱ تير ۱۳۹۶
بازم موج های ابی خودمون
Iran (Islamic Republic of)
saeide
۱۷:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام دوستان ب نظر من قبل اینک جایی بخواییم بریم باید راجبش تحقیق کرد..من الان خودم هربار ک میرم مشهد حتما موج‌های ابی میرم هم فضای خوبیه هم همه چی استاندارده.تاحالا هیچ اتفاقی توش نیفتاده.همه چیز عالیه.واقعاخیلی ترسناکه ک برق بره مخصوصا اینک بچه کوچیک داشته باشی.باز آدم بزرگا از پس خودشون بر میان
Iran (Islamic Republic of)
saeide
۱۷:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام دوستان ب نظر من قبل اینک جایی بخواییم بریم باید راجبش تحقیق کرد..من الان خودم هربار ک میرم مشهد حتما موج‌های ابی میرم هم فضای خوبیه هم همه چی استاندارده.تاحالا هیچ اتفاقی توش نیفتاده.همه چیز عالیه.واقعاخیلی ترسناکه ک برق بره مخصوصا اینک بچه کوچیک داشته باشی.باز آدم بزرگا از پس خودشون بر میان
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
به نظر من بهتره جاهای مطمئن بریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خیلی مسخر ه است
Iran (Islamic Republic of)
yah
۱۶:۲۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
سلام به نظر من این وقایع از بی مسئولیتی مجموعه است و واقعا باید گفت مادری فرزندش رو گم می کنه یا تو کما می ره واقعا از بی مسئولیتی مسئولین اونجاس.
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۴:۵۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
سلام به همه دوستان من عید سعید فطر همین چند روز قبل همراه با خانواده مثلا جهت تفریح به موجهای خروشان رفتیم
بارها قبل از این سرزمین موجهای آبی که واقعا عالی هست رفته بودیم اما اینبار گفتیم برای تنوع بریم موجهای خروشان
واقعا چشمتون روز بد نبینه
بد ترین خاطره ی عمرم بود
مجتمع واقعا خلوت بود و ما خوشحال که می تونیم استفاده کامل رو ببریم اما در اولین سرسره گیر ها شروع شد
و نیم ساعتی معطل بودیم
سر وزن و سن افراد اول دختر ۱۴ ساله ی خواهرم که ۴۰ تومان کامل داده بود فقط دو سرسره روی دستش نوشته شد که می تونه سوار شه
بعد خواهرم فقط ۴ سرسره روی دستش نوشته شد
ما سه نفر که وزن بین ۵۰ تا ۷۰ داشتیم هم بسیاری از سرسره ها رو نمی شد سوار شیم
دیگه اینجوری شو ندیده بودیم
انواع توهین ها موقع سوار شدن به هر سرسره می شد
کار به جایی رسید که از مسئول سرسره می پرسیدیم چند کیلو باشیم سوارمون می کنی
عاقا شما چند کیلو باشیم دوست داری؟
و ما که خانم بودیم چون دستگاهها ایمنی نداشتن می بایست برای امنیت یه ابزار خاصی رو تنمون می کردیم
بسیار بی ادیبانه بود بسیار توهین آمیز بود
و البته وقتی سوار سرسره ها میشی اصلا قابل قیاس با موجهای آبی نیست
ما که موجهای آبی تمام سرسره ها رو دونه به دونه بارها و بارها سوار شدیم و شاید اونی که یکم ترسناک بود چاله فضایی و یا بود
اینجا چاله ی فضایی بهترین و بی خطر ترین سرسره است
تمام سرسره ها وحشتناک
نا ایمن و آسیب زن هست
سر من آنچنان در شیب بد سرسره به پشت خورد که تا نیم ساعت منگ بودم
داعم باید مراقب می بودی که دست و پات نشانه
و ما بعد از چند سواری پر خطر و دردناک و البته بسیار توهین آمیز ترجیح دادیم فقط از دریای بدون موج و رودخانه و استخر فقط استفاده کنیم
بعد از اون بود که تحقیقاتی رو انجام دادیم همسر اینترنت هم از دوستان و آشنایان و متوجه شدیم چندین بار دست و پا و کمر شکسته در مجموعه چون غیر استاندارده و پسر یک دکتر جراح مشهدی هم در کما است چون از یکی از سرسره ها سقوط کرده
البته حدودا یک سوم سرسره ها پمپ شده بود
خدا می دونه اگر اونها باز بود چه می شد
و یکی از سرسره ها هم امضا می کردی و بعد می توانستی سوار بشی
یعنی اگر هر چه شد خونت پای خودته
به هر حال عاقلانه نبود و خاطره ی گندی بود
و باید بگم لطفا مسافران و مهمانانی که تشریف میان مشهد به هیچ عنوان از سرزمین موجهای خروشان برای تفریح استفاده نکنند
موجهای آبی واقعا عالیست و تنها مجتمع استاندارد هست و واقعا در اون فقط احساس شادی و راحتی و تفریح داری
و این همه پر استرس و خطرناک و توهین آمیز نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۰۱:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اصلا استاندارد نیست موج های آبی خیلی خوبه.....
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۰۱:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اصلا استاندارد نیست موج های آبی خیلی خوبه.....
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۰۱:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اصلا استاندارد نیست موج های آبی خیلی خوبه.....
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۰۱:۰۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اصلا استاندارد نیست موج های آبی خیلی خوبه.....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۵ ۱۲ تير ۱۳۹۶
من بودم خودم داخل بودم خیلی وحشت ناک بود من داخل سر سره سقول ازاد بودم که برق رفت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۵ ۱۲ تير ۱۳۹۶
من بودم خودم داخل بودم خیلی وحشت ناک بود من داخل سر سره سقول ازاد بودم که برق رفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۶
سلام و با عرض خسته نباشید پارک آبی خروشان این اتفاق نشان می دهد با عدم ایمنی همراه است وممکن اتفاقات بدتری بیافتد باید شهردار در مقابل این حوادث پاسخگو باشد و با راه حل جلوی دوربین بیاید نه ........
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
من مشهد مسافر هستم دارم می رم به موج های خروشان تعطیل که نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
من مشهد مسافر هستم دارم می رم به موج های خروشان تعطیل که نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
من مشهد مسافر هستم دارم می رم به موج های خروشان تعطیل که نیست
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۱۰:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
فقط فقط فقط موجهای آبی معرکست
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۵:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
با سلام
به نظر من رفتن برق شاید یه اتفاق طبیعی باشه ولی برای جایی مثل استخر که بچه ات هم همرات باشه وحشتناک من دختر ۷ ساله دارم فکرش و میکنم که نیم ساعت برق نیست تو جای شلوغ و من نتونم پیداش کنم حتی فکرش وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
هما صبوری
۱۷:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
ب نظرم راست میگن ک همچین اتفاق وحشتناکی نبوده ی برق قطع شده درسته ترسیدن ولی خداروشکر چیز خاصی نیس و همه سالمن
Netherlands (Kingdom of the)
سری یا
۱۵:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
خب برق قطع شد ک شد جیغ و داد داره...مادر باید تحمل داشته باشه بد بخت بچها رو زهره ترک کردن با اون صدای فجیحشون...
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۱:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام به دوستان نمیدونم چرا بعضیا اینقدر خودشونو باحال و نترس میدونن تمام کسایی که میگن چیزی نبوده کاری نشده مگه چیه برق رفته دیگه اگر اونجا بودن از همه بدتر میشدن بعدم شایعه بوده این همه ماشین اتش نشانی و پلیس و با کامپیوتر درست کردن وقتی چیزی نمیدونین چرا الکی نظر میدین
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۱:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام به دوستان نمیدونم چرا بعضیا اینقدر خودشونو باحال و نترس میدونن تمام کسایی که میگن چیزی نبوده کاری نشده مگه چیه برق رفته دیگه اگر اونجا بودن از همه بدتر میشدن بعدم شایعه بوده این همه ماشین اتش نشانی و پلیس و با کامپیوتر درست کردن وقتی چیزی نمیدونین چرا الکی نظر میدین
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۱:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام به دوستان نمیدونم چرا بعضیا اینقدر خودشونو باحال و نترس میدونن تمام کسایی که میگن چیزی نبوده کاری نشده مگه چیه برق رفته دیگه اگر اونجا بودن از همه بدتر میشدن بعدم شایعه بوده این همه ماشین اتش نشانی و پلیس و با کامپیوتر درست کردن وقتی چیزی نمیدونین
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۱:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام به دوستان نمیدونم چرا بعضیا اینقدر خودشونو و نترس میدونن تمام کسایی که میگن چیزی نبوده کاری نشده مگه چیه برق رفته دیگه اگر اونجا بودن از همه بدتر میشدن بعدم شایعه بوده این همه ماشین اتش نشانی و پلیس و با کامپیوتر درست کردن وقتی چیزی نمیدونین چرا الکی نظر میدین
۱۲۳
آخرین اخبار