عزیزی در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران:

مؤسسه میزان با 100 میلیارد تومان پول نقدش 50 درصد بدهی‌ها را تسویه کند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: روز سه‌شنبه این کمیسیون برای بررسی پرونده شرکت پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان جلسه‌ای را با وزارت کشور، وزارت دادگستری، قوه قضاییه و... برگزار خواهد کرد.

مؤسسه میزان با 100 میلیارد تومان پول نقدش 50 درصد بدهی‌ها را تسویه کند

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص بررسی وضعیت پرونده پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی مجلس با وزارت کشور، وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و بانک صادرات جلسه‌ای را برای بررسی موضوع پرونده پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان برگزار خواهد کرد.

نماینده شیروان افزود:‌930 هزار نفر در مؤسسه مالی و اعتباری میزان سپرده دارند و خواهان رسیدگی به تکلیف و سرمایه مالی‌شان هستند و این در صورتی است که مسئولان میزان به دلیل عملکرد نامطلوب در زندان هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص اعتماد مردم به مؤسسه مالی و اعتباری میزان اظهار داشت: مردم با اندک درآمدی که داشتند به این مؤسسه و لوگوی معروف آن اعتماد و در این مؤسسه سرمایه‌گذاری کردند اما متأسفانه در حال حاضر سپرده خود را از دست دادند و ما باید محکم و استوار حق مردم را به آن‌ها برگردانیم.

عزیزی در ادامه گفت: مؤسسه مالی و اعتباری میزان 100 میلیارد تومان پول نقد در بانک مرکزی دارد. با این مبلغ 40 تا 50 درصد بدهی‌ها پرداخته می‌شود و با فروختن اموال میزان بقیه بدهی‌های مردم را می‌توان تسویه کرد.

وی درباره وضعیت پرونده پدیده شاندیز هم اظهار کرد: 140 هزار نفر در شرکت پدیده شاندیز سرمایه‌گذاری کردند که در جلسه روز سه‌شنبه باید تکلیف این پرونده هم مشخص شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
قیمت سهام پدیده که بیش از یک ماه هست کارشناسی شده رو اعلام کنید تا شرکت بتونه سرمایه گزار جذب کنه و مشکلاتش حلشه
آخرین اخبار