مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: شبکه روشنایی شهرک صنعتی محمودآباد قم با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امیرهوشنگ طیبی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از بهره برداری شبکه روشنایی فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد قم خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شرکت به اجرایی شد.

طیبی نژاد  در خصوص این پروژه گفت : این پروژه به طول 3 هزار متر در مدت زمانی کمتر از سه ماه انجام شد.  و با اجرا شدن این شبکه خیابان‌های اصلی و فرعی شهرک صنعتی محمودآباد قم که واحد صنعتی در آن مستقر هستند از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

طیبی نژاد یکی از مزیت های مهم  این پروژه  را استفاده از کابل‌های آلومینیومی خود نگهداردانست و تاکید کرد : با بهره گیری از تکنولوژی روز به جای استفاده از کابل‌های مسی، موفق شدیم  در هزینه‌های این پروژه حدود 40 درصد صرفه جویی کنیم.

وی در پایان گفت: انجام طرح‌های در حال اجرا در زمینه برق با توجه به تخصصی بودن و دقت بالا و ایمنی، نیازمند همتی مضاعف است که در این راستا شرکت توزیع برق استان قم کمال همکاری را با شرکت شهرک‌های صنعتی قم داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.