ترکیب تیم ملی تنیس ایران مشخص شد

ترکیب تیم تنیس ایران برای ر‌قا‌بت با کویت در گروه دو مسابقات دیویس کاپ مشخص شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در حالی تیم ملی تنیس کشورمان از ۲۶ تیر ماه در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه پذیرای تیم ملی کویت است که ترکیب تنیسورهای حاضر در این رقابت ها مشخص شد.
 
در این دیدار که به مدت ۳ روز برگزار می شود  انوشا شاهقلی، شاهین خالدان ، محسن حسین زاده و امید سوری حضور دارند و عبدالله مقدس، محمد قریب، عبدالرحمان ال اوادهی، عبدالحمید مبارک در ترکیب تیم کویت حضور دارند.
 
در حالی این مسابقات روز جمعه ( ۲۶ تیر ماه) در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود که روز پنج شنبه ( ۲۵ تیر ماه) مراسم قرعه کشی بازی ها برگزار خواهد شد.
 
در روز نخست بازی ها تنیسورها از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر می روند و در روز دوم و سوم که بازی ها از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می شود بازیکنان در ۲ بخش ۲ نفره و انفرادی با یکدیگر روبرو می شوند .
 
در پایان این مسابقات تیم برتر جایگاه خود را در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه حفظ می کند و تیم شکست خورده نیز به گروه ۳ سقوط می کند.
 
یاد آور می شود: همچنین پونیت گوپتا از هند به عنوان سرداور ، سانجاربک مویدنیف از ازبکستان به عنوان مسئول داوران و خط و سامان حسنی داور نشان برنز و آرا سوکزیان داور نشان سفید از کشورمان نیز به عنوان داوران صندلی حضور دارند.
 
** برنامه مسابقات:
 
روز اول: دو بازی یک نفره ساعت ۲۱
 
روز دوم: یک بازی دو نفره ساعت ۱۹:۳۰
 
روز سوم: دو بازی یک نفره ساعت ۱۸:۳۰
 
ایران در راند اول گروه دو دیویس کاپ برابر اندونزی با نتیجه‌ پنج بر صفر شکست خورد و کویت نیز با نتیجه‌ سه بر دو برابر پاکستان بازی را واگذار کرد. ایران در صورت شکست برابر کویت به گروه سه آسیا سقوط خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار