سارقان، نگهبانان را با اسلحه ساکت می کردند

با تلاش مأموران انتظامی شیراز دو سارق به عنف دستگیر و مقادیر بسیاری اموال مسروقه از آن‌ها کشف شد.

سارقان، نگهبانان را با اسلحه ساکت می کردند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع دو سرقت از یک انبار لوازم ساختمانی و همچنین یک تعمیرگاه مکانیکی خودرو، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
سرهنگ بهادر اسماعیلی بیان کرد: مأموران در تحقیقات اولیه به این نتیجه رسیدند که هر دو سرقت به یک شیوه صورت گرفته و سارقان با تهدید نگهبان‌های این اماکن به‌وسیله اسلحه، تعدادی از اموال را به سرقت برده‌اند.
 
وی تصریح کرد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری رحمت شیراز مخفی‌گاه سارقان که یک گاراژ بود را شناسایی کردند و به محل موردنظر اعزام شدند.
 
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این گاراژ یک اره آهن‌بر، یک آچار ستاره‌ای، 11 عدد ابزار و آچار، یک سنگ فرز، دو دستگاه جوشکاری، چهار انبر و کابل جوش، حدود 30 متر کابل، یک دستگاه کولرگازی و دو دریل مسروقه کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بابیان اینکه در این راستا دو سارق شناسایی و دستگیر شدند، افزود: شهروندان هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از وقوع انواع سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک، هر چه سریع‌تر با پلیس تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار