مسابقات دیویس کاپ؛

برگزاری مراسم قرعه کشی / ترکیب تیم ملی ایران مشخص شد

ترکیب تیم تنیس ایران برای ر‌قا‌بت با کویت در گروه دو مسابقات دیویس کاپ مشخص شد.

برگزاری مراسم قرعه کشی / ترکیب تیم ملی ایران مشخص شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی تیم ملی تنیس کشورمان از ۲۶ تیر ماه در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه پذیرای تیم ملی کویت است که ترکیب تنیسورهای حاضر در این رقابت ها مشخص شد.

در این دیدار که به مدت ۳ روز برگزار می شود  انوشا شاهقلی، شاهین خالدان ، محسن حسین زاده و امید سوری حضور دارند و عبدالله مقدس، محمد قریب، عبدالرحمان ال اوادهی، عبدالحمید مبارک در ترکیب تیم کویت حضور دارند.

در حالی این مسابقات روز جمعه ( ۲۶ تیر ماه) در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود که روز پنج شنبه ( ۲۵ تیر ماه) مراسم قرعه کشی بازی ها برگزار خواهد شد.

در روز نخست بازی ها تنیسورها از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر می روند و در روز دوم و سوم که بازی ها از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می شود بازیکنان در ۲ بخش ۲ نفره و انفرادی با یکدیگر روبرو می شوند .

در پایان این مسابقات تیم برتر جایگاه خود را در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه حفظ می کند و تیم شکست خورده نیز به گروه ۳ سقوط می کند.

یاد آور می شود: همچنین پونیت گوپتا از هند به عنوان سرداور ، سانجاربک مویدنیف از ازبکستان به عنوان مسئول داوران و خط و سامان حسنی داور نشان برنز و آرا سوکزیان داور نشان سفید از کشورمان نیز به عنوان داوران صندلی حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار