هراسی از ترک میز مذاکره از سوی طرف مقابل نداریم

مشاور فرهنگی رییس جمهور گفت: چنانچه 1+5 میز مذاکره را ترک کنند، هیچ راه عملی و منطقی ای برای جایگزین کردن آن با مذاکره نخواهند داشت.

مشاور فرهنگی رییس جمهور گفت: چنانچه 1+5 میز مذاکره را ترک کنند، هیچ راه عملی و منطقی ای برای جایگزین کردن آن با مذاکره نخواهند داشت.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور درباره تحولات اخیر در مذاکرات هسته ای به ایران خبر گفت: دوسال پیش در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کردم، استراتژی جمهوری اسلامی در مذاکرات برپایه «اتمام حجت» و «اثبات حسن نیت» است و مشخصا در این دو سال نیز همین استراتژی به کار گرفته شده است.
وی در ادامه گفت: امروز بعد از مذاکرات طولانی کسی در جهان نیست که در حسن نیت ایران تردیدی داشته باشد و از طرفی با اقدامات انجام شده در میدان مذاکرات، دولت ایران، هم با ملت خود هم با طرفهای مذاکره و هم با سازمانهای بین المللی اتمام حجت کرده است.
مشاور فرهنگی رییس جمهور تاکید کرد: ایران هرگز میز مذاکره را ترک نمی کند اما از ترک میز مذاکره از سوی طرف مقابل هم هراسی ندارد.
آشنا با بیان اینکه بر مبنای سیاست عقلانی در مسیر مذاکرات حصول هر نتیجه ای موفقیت برای ایران است، گفت: سوال مهم این است که فردای ترک مذاکره، آیا کشورهای مذاکره کننده راه حل واقعی و قابل جایگزینی می توانند ارائه کنند، از نظر من که جواب این سوال منفی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار