بجنورد؛

برخورداری کارکنان موسسه مالی و اعتباری میزان از مقرری بیمه بیکاری

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کارکنان موسسه مالی و اعتباری میزان از مقرری بیمه بیکاری برخوردار خواهند شد.

برخورداری کارکنان موسسه مالی و اعتباری میزان از مقرری بیمه بیکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ، حسن نوری گفت : بیکاری کارکنان این موسسه که در مشمول قانون کار قرار دارند غیر ارادی تلقی شده که پس از طی مراحل اداری می توانند از مقرری بیمه بیکاری استفاده نمایند .

وی گفت : بیمه شده بیکار موظف است ظرف 30 روز از تاریخ بیکاری فرم تقاضای استفاده از مقرری بیمه بیکاری را تکمیل و به واحد تعاون، کار ورفاه اجتماعی محل ارائه نماید.

نوری تصریح کرد : چنانچه بیمه شده بیکار در فاصله زمانی30روز بعد از بیکاری امکان مراجعه و یا اعلام بیکاری به واحد تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ارائه یا ارسال تقاضای استفاده از مقرری بیمه بیکاری را پیدا نکند تا 3 ماه از تاریخ وقوع بیکاری فرصت دارد مدارک خود را مبنی بر عذر موجه ، همراه با تقاضای کتبی به واحد مذکور به منظور طرح در هیأت حل اختلاف و پیگیری موضوع اقدام نماید.

نوری اظهار داشت: کلیه کارکنانی که تاکنون جهت برقراری بیمه بیکاری مراجعه نموده اند انتظار می رود در موعد مقرر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.