پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان به منظور تشويق رانندگان به سمت قانونمندي بيشتر اقدام به توزيع برگه هاي تشويق نامه بين رانندگان قانونمند مي كند.

به گزارش گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسين غلامي" رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان گفت: اين پليس به منظور تجليل از رانندگان قانونمندي كه تا كنون مورد اعمال قانون قرار نگرفتند و همچنين افزايش انگيزه در بين رانندگان براي رعايت قوانين و مقررات رانندگي قصد دارد تا در همايش نمونه هاي ترافيكي كه در هفته ناجا برگزار مي شود از تعدادي از اين رانندگان قانونمند تقدير كند.

وي افزود: در همين زمينه ماموران پليس راهور و راه استان در مركز استان و همچين محورهاي مواصلاتي رانندگاني كه قوانين را رعايت و به توصيه هاي پليس عمل كرده و مرتكب تخلف حادثه ساز نشده اند را شناسايي و يك برگ تشويق نامه اهدا مي شود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه اين طرح تا 20 شهريور ماه امسال ادامه دارد گفت: مراسم قرعه كشي در هفته نيروي انتظامي سال جاري برگزار و در همايش با شكوهي با حضور مسئولان و اصحاب رسانه از رانندگان قانون مند تجليل خواهد شد.

سرهنگ غلامي، طرح مذكور را يكي از طرح هاي بسيار موثر در زمينه فرهنگ سازي رعايت قانون و مقررات در جامعه عنوان كرد و اظهار داشت: طرح تشويق رانندگان قانونمند نشان مي دهد كه پليس فقط به دنبال توقيف و جريمه نيست و سعي مي كند تا با آموزش ، آگاه سازي و فرهنگ سازي نظم و انضباط ترافيكي را در جامعه ايجاد و از بروز تصادفات در سطح جامعه جلوگيري كند. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: توزیع ، برگ ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.