مایک هاکبی در فیلمی تبلیغاتی درباره توافق هسته‌ای با ایران هشدار داد + فیلم

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا با انتشار پیامی تبلیغاتی توافق هسته‌ای احتمالی با ایران را تقبیح کرد.

مایک هاکبی در فیلمی تبلیغاتی  درباره توافق هسته‌ای با ایران هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی هیل در گزارشی نوشت مایک هاکبی-- یکی از نامزدهای مقدماتی جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا -- با انتشار یک آگهی تبلیغاتی درباره توافق هسته ای با ایران هشدار داد. فرماندار اسبق ایالت آرکانزاس و مجری کنونی یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با تغییر یک آگهی قدیمی درباره ی مخاطرات توافق هسته ای با ایران هشدار داد.

هاکبی در بیانیه ای که از طریق ای میل آن را منتشر کرد مدعی شد: «ما باید هرگونه توافق با ایران را که به آنها بمب هسته‌ای می دهد، رد کنیم.»

وی ادعا کرد: «هر توافقی که به ایران بمب هسته ای بدهد باعث بروز مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد، موجودیت اسرائیل را تهدید خواهد کرد و باعث ایجاد موجی از تروریسم در سراسر دنیا خواهد شد.»

آگهی دستکاری شده به وسیله مایک هاکبی در سال هزار و نهصد و شصت و چهار از طرف کمیته ی ملی دمکرات های آمریکا برای حمایت از ریاست جمهوری لیندون جانسون در رقابت وی با « باری گلد واتر» نامزد جمهوریخواه تهیه شده بود. در آغاز این فیلم تبلیغاتی ، دختری نشان داده می شود که در حال جدا کردن گلبرگ ها از یک گل است و پرپر شدن آنها را از یک تا ده می شمارد. سپس صدای این دختر قطع می شود و یک صدای خشن شنیده می شود که شمارش معکوس انجام می دهد تا اینکه یک بمب اتمی منفجر می شود.

این فیلم تبلیغاتی با درج نوشته ای روی تصویر پایان می یابد. در متن پایانی آمده است: «تهدید اسرائیل، تهدید آمریکا است». نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نمایندگان کنگره، همچنان از دولت اوباما به علت مذاکره با ایران انتقاد می کنند و هشدار می دهند توافق بد با ایران منجر به آشوب و هرج و مرج و به خطر افتادن اسرائیل خواهد شد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید سوزوکی
۰۱:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۴
ایشون احیانا" از اساتیدی نیستند که برای هالیوود هم سناریو و فیلمنامه مینویسه؟!
آخرین اخبار