وزیر دادگستری در اصفهان عنوان کرد؛

سخنان وزیر خارجه ایران در جهان‌ پیچید

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال با سال های قبل‌ به خاطر حضور برادران دیپلمات ایرانی در وین متفاوت است،گفت : سخنان وزیر خارجه ایران در جهان پیچید.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان،حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در میدان امام (ره) اصفهان گفت: امید است به زودی این مذاکرات ختم شود و ناگفته های مذاکرات را بیان کنیم.

وی ادامه داد: مردم نباید به این مانور تبلیغاتی دشمن توجه کنند و انشالله این روزها می گذرد و ماجراهای پشت مذاکرات عیان می شود و نشان می دهد که ملت ایران در چه جایگاهی قرار دارد و دشمنان ما ذلیل شده اند.

پورمحمدی در ادامه به سخنان حزب جمهوری خواه اشاره کرد و بیان داشت: حتی رقیب انتخاباتی دموکراتها از حزب جمهوری خواه گفته است که رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه ما از ایرانیان گدایی می کند و تعبیر گدایی را به کار برد که این یکی از مطالب منتشر شده است.

وزیر دادگستری بیان داشت: امید است به یمن حضور شما و این شکوهی که آفریده اید خداوند بر ملت ما منت گذارد و این پرده با پیروزی ملت ما برداشته شود و گام بلندی را به پیش گذاریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دسیسه های تروریستها نقش بر آب است بیان داشت: اکنون وجهه تروریستها آشکار شده است و دیدید که مدعیان حمایت از دین، حفاظت از قرآن و حرمین شریفین رسوا شدند و این حملات ددمنشانه به مردم مظلوم یمن چهره دشمنان اسلام و اسلامیت را که در کنار بیت الله حرام و حرم نبوی خیمه زده اند را آشکار ساخت.

پورمحمدی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اسلام نه تنها به مسجد الحرام نگاه ویژه ای دارد بلکه به مسجد الاقصی هم همین نگاه را دارد و اگر شما مردم برای دفاع از قبله اول مسلمین اینچنین محکم فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دادید این موضوع پیام دارد.

وی ادامه داد: ما به غاصبان حرمین شریفین هم می گوییم امروز نه تنها برای آزادی قدس بلکه این حرکت باید برای آزادی حرمین شریفین از غاصبان این حرمین متبرکه هم منجر می شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بیشترین دشمنی را امروز با جمهوری اسلامی در صحنه مذاکرات صهیونیست ها و غاصبان حرمین شریفین انجام می دهند و این به ظاهر مدعیان اسلام و دفاع از اسلام بیشترین دشمنی و فتنه را انجام می دهند.

وزیر دادگستری در ادامه سخنان خود بیان داشت: گروه پنج به علاوه یک دیدند وزیر خارجه ما با صدای بلند گفت هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید که این صدا پژواک جهانی پیدا کرد و حتی کشورهای قدرتمند دیگر و همان جا وزیر خارجه روسیه هم در دنباله آن گفت یادتان باشد ما روسها را هم تهدید نکنید.

وی بیان داشت: این موضوع نشان می دهد شما الهام بخش حتی برای قدرتهای بزرگ هستید.

پورمحمدی تصریح کرد: آمریکا صدای ملت ما را بشنود و به قول شهید بزرگ انقلاب شهید بهشتی از این عصبانیت باید بمیرد و با این مرگ گفتن های ملت ایران عصبانی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قوم صهیونیست مبدع مشوق و حامی ترور است و آنها دارای تفکر معیوبی هستند چنانچه یهود امروز کمتر از 20 میلیون در دنیا هستند و با کسی وصلت نمی کنند و خود برتر بین هستند.

پورمحمدی تصریح کرد: پشت سر تمام ترورهای انقلاب اسلامی صهیونیست ها هستند و منافقین پشت سر آنها بوده اند و روش آنها ادم کشی بوده است.

وی در ادامه گفت: حتی مبدا ربا خواری در دنیا یهودی ها هستند و امروز تمام شبکه های ربا خواری را یهودیان راه انداخته اند و این وضعیت آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر وزیر دادگستری در بخشش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز در بیش از 770 نقطه از ایران اسلامی عزت، ایمان، پایداری، مقاومت و صبوری خود را نشان دادید و خدا به چنین بندگانی افتخار می کند خدا در قرآن سوره مائده فرمود که من این افراد را دوست دارم و ملت بزرگ ایران نشان داد که محبوب خداوند تبارک و تعالی است.

وی ادامه داد: امروز روز قدس ما یک تفاوت معنوی دارد که در روز قدر واقع شده است و روز قدر در ثواب مانند شب قدر است و آنچه در روایات مطرح شده است روز 23 ماه رمضان به قدر نزدیکتر است.

پورمحمدی بیان داشت: روز قدس امسال از جهات دیگری هم فوق العاده ارزشمند است و ملت ما با این حضور خود یک سرفرازی جهانی پیدا کرده است و همه شاهد هستیم که ملت ایران و نمایندگان دیپلماتها با قامتی استوار از حقوق ملت دفاع می کنند و انقلاب ما را به دست دشمنان ملت، جهان گیر و جهان شمول می کنند.

وی بیان داشت: امروز 15 روز است وزیر خارجه آمریکا با تمام تیمش در وزارت خارجه در وین محل مذاکرات نشسته است.

پورمحمدی بیان داشت: این روزها همه به وجود آورندگان داعش و گروههای تروریستی خون ریز می گویند این تیم بلای جان ما شده است و نیاز به جمهوری اسلامی ایران داریم.

وی تاکید کرد: یکی از مسائل مهمی که مذاکره کنندگان دنبال می کنند این است که درمانده شده اند و می گویند ما حریف نمی باشیم و این جمهوری اسلامی است که می تواند ما را در این شرایط سخت نجات دهد. 


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.