استاندار اردبیل عنوان کرد؛

حمایت از مردم فلسطین مهم‌ترین پیام روز قدس در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان اردبیل باز هم با حضور پررنگ و پرشور خود در روز جهانی قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: امروز مردم ولایت مدار اردبیل با حضور پرشکوه خود و با زبان روزه و در زیر گرمای شدید وحدت و انسجام و ملت ایران را به دنیا نشان داده‌اند و این حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، تمام نقشه‌های استکبار جهانی به‌ ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت مدار اردبیل علی‌رغم اینکه شب تا صبح مشغول عزاداری حضرت علی بن ابی‌طالب و شب‌های قدر بوده‌اند، گفت: با این ‌وجود مردم برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با حمایت‌های خود خواستار پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی شده‌اند.

استاندار اردبیل بیان کرد: ملت ایران همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در همه‌ صحنه‌های حساس، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی نشان داده‌اند.

خدابخش با اشاره به اینکه روز قدس میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: ملت ایران نیز با تأسی از فرمایشات امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای، همیشه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران همیشه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و حمایت همه‌جانبه خود را از دولت نشان داده‌اند.

استاندار اردبیل مهم‌ترین پیام روز جهانی قدس را محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بصیرت و ولایت مداری عنوان کرد و افزود: حضور پرشکوه ملت ایران درراه پیمایی روز قدس، ترس و دلهره شدیدی در بین دشمنان و استکبار جهانی انداخت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.