ساری ؛

حمایت از مظلومان فلسطین وظیفه هر انسان مسلمانی است

امام جمعه آمل گفت: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان به خصوص ملت فلسطین که در سالهای اخیر شدیدترین جنایتهای رژیم صهیونیستی را تحمل کردند، وظیفه هر انسان مسلمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی افزود: همه آزادی خواهان باید در این روز بزرگ ندای حق طلبی و حمایت از مظلومان عالم را سر داده تا نشان دهیم در برابر زیاده خواهی های مستکبران کوتاه نمی آییم.

وی ادامه داد: باید در این روز بزرگ با حضور گسترده خود به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: مردم ما با حضور گسترده و حماسی خود ثابت خواهند کرد که همچنان پای آرمانهای انقلاب در دفاع و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان خواهند ایستاد.

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که امام خمینی(ره) با تدبیری ارزشمند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام گذاری کردند، افزود: ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال تحقق اهداف و منافع خود بوده و در این راه دست به هرگونه جنایت و اقدام شومی می زنند.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال غارت گری و جنایت است، ومردم آزاده جهان باید در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به همگان نشان داده و در برابر اقدامات آنان سکوت نکنیم.

امام جمعه آمل با تاکید بر این که روز قدس فرصتی ارزشمند است تا کشورهای اسلامی وحدت و همدلی خود را نشان دهند، یادآورشد: کشورهای اسلامی باید با وحدتی ارزشمند و والا در برابر توطئه های شوم دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حمایت ، مظلومان ، رژیم ، وظیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.