کرمان؛

ستاد احیا امر به معروف زرند از ستادهای برتر استان در اجرای این فریضه است

مسئول تذکر لسانی ستاد احیا امر به معروف استان کرمان گفت: ستاد احیا امر به معروف شهرستان زرند جز ستادهای برتر استان در اجرای این فریضه الهی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان  علی شجاع حیدری با تأکید بر اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد از تمام دستگاههای فرهنگی و متولیان و مسئولان مربوطه خواست به صورت جدی و پیگیر به احیای امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و ترویج امر به معروف با زبان مناسب و روي خوش بپردازند.

وی تصریح کرد: این مقوله برای همه مردم مهم و ضروری بوده و باید با آموزش صحیح و احساس مسئولیت در راستای تحقق این امر مهم گام بردارند.

وی افزود:خوشبختانه ستاد احیا شهرستان زرندبا توجه به عملکرد بسیار خوب خود از ستادهای برتر استان است .

وی اضافه کرد:انتظار میرود تمامی مسئولین ادارات فریضه امر به معروف و نهی از منکر را درادارات به نحو احسن اجرا نمایند تا بتوانیم شاهد جامعه ای سالم و با فضیلت اخلاقی باشیم.

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند نیز در این نشست گفت:بی توجهی و مهجور ماندن این فریضه الهی موجب افزایش آسیب های اجتماعی و کم رنگ شدن ارزش ها می شود. 

وی افرود :باید ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگسازی شود و تنها ترویج این امر وظیفه روحانیت نیست بلکه همه ی اقشار به نوبه ی خود در تحقق این امر مهم رسالت سنگینی بر دوش دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.