قم؛

مسئولان باید خدمت به محرومان را در اولویت قرار دهند

آیت‌الله نوری همدانی: لازم است مدیران و مسئولان بیشتر وقت خود را به مردم اختصاص دهند وبرای خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی اظهارکرد: فتنه واشوب در بسیاری از کشورهای جهان به چشم میخورد وبسیاری از مردم زیر بار ظلم قراردارند. 

وی ادامه داد: در آیات واحادیث بسیاری اماده است که امام عصر(عج) زمانی ظهور می‌کنند که فتنه‌ها و آشوب‌ها در سراسر جهان گسترده شده باشد.
 
نوری همدانی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی این افتخار را دارند که در این اوضاع آشفته جهانی در جبهه حق قرار دارند و در برابر دشمنان خدا ایستاده‌اند. 

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید این توفیق الهی را قدر دانست زیرا نصیب هر کسی نمی‌شود گفت: توفیق خدمت‌ در قم هم به دلیل وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س)، حوزه علمیه و مراکز متعدد دینی، اهمیت بیشتری دارد زیرا مردم قم بودند که انقلاب را به وجود آوردند و پشت سر امام خمینی(ره) به یاری نهضت شتافتند. 

وی با بیان اینکه قشر محروم، ولی نعمت انقلاب هستند گفت: مسئولان باید خدمت به آنها را در اولویت قرار دهندو بهتر است در سفر های خودخانواده خود را نیز به محل خدمت منتقل کنند تا وقتشان صرف رفت و آمد نشود و بیشتر به خدمت به مردم بپردازند. 

نوری همدانی با تاکید بر اینکه قم باید الگویی برای دیگر شهرها در زمینه فرهنگ جهاد و شهادت باشد عنوان کرد: لازم است شهدای روحانی، بازاری، دانشجو و... در بخش‌های مختلف و در قالب تبلیغات شهری و همچنین کتاب و بروشور در معرض دید عموم قرار گیرد. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.