اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

شهرداری های مناطق شهر تهران در ماه رمضان اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده است که می توان به "اجرای طرح سلامت در ضیافت در 70 مسجد غرب در تهران و میزبانی منطقه 8 در ایستگاه‌های تندرستی" اشاره کرد.

*اجرای طرح سلامت در ضیافت در 70 مسجد غرب در تهران

رئیس اداره سلامت منطقه از اجرای طرح سلامت در ضیافت با هدف بهره‌‌مندی شهروندان از ویژه‌ برنامه‌های سلامت در ایام ماه رمضان خبر داد.

عباسعلی عباسی رئیس اداره سلامت منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کارشناسان اداره سلامت با استوار تیم سلامت خود در مساجد به ارائه خدمات مشاوره رایگان روانشناسی، پزشکی و تغذیه و طب اسلامی، برگزاری مسابات سلامت، تست فشار خون، قند خون و توزیع بورشور‌های آموزشی اقدام می‌کند.

وی افزود: کارگاه و سخنرانی آموزشی سلامت محور در 70 مسجد سطح منطقه در زمینه مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی و گروهی و نقش آموزه‌های دینی در ارتقای سلامت هر شب پس از نماز مغرب و عشا برای شهروندان در حال انجام است.

عباسی در پایان گفت: فعالیت‌های برای کودکان مانند قصه‌گویی، نقاشی و مسابقه نیز در مساجد برای آموزش و آشنایی آنها با مباحث بهداشتی و سلامتی در طول ایام ماه رمضان در حال برگزاری است.

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

*منطقه 8 میزبان شهروندان در ایستگاه‌های تندرستی

مدیر اداره ورزش منطقه 8 گفت: ایستگاه‌های تندرستی در بوستان‌های شرق تهران در ماه رمضان بعد از افطار میزبان شهروندان هستند.

علی هدهدی، مدیر اداره ورزش منطقه 8 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر 6 ایستگاه ورزشی ویژه بانوان و 24 ایستگاه ویژه آقایان در بوستان‌های منطقه فعالیت می‌کنند که شهروندان از ساعت 22 تا 23 هر شب می‌توانند از امکانات ورزشی این بوستان‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حفظ تندرستی و ایجاد شادابی و نشاط بین شهروندان برگزار می‌شود.

هدهدی در پایان گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی مانند شطرنج، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و... ویژه ماه رمضان در میان محلات 13 گانه شهرداری منطقه 8 اجرایی می‌شود.

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

*توزیع سبد کالا با هدف تکریم کارگران خدمات شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 گفت: در ماه رمضان به کارگران خدمات شهری، سبد کالا اهدا می‌شود.


مهرداد زنگنه فر، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به این که یکی از رویکرد‌های مدیریت شهری تکریم کارگران و حمایت از‌ آن‌ها است سبد کالا بین کارگران زحمتکش خدمات شهری توزیع می‌شود.

وی گفت: این سبد‌ها بین کارگرانی توزیع می‌شود که رابطه مستقیم با شهرداری تهران نداشته و نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری محسوب می‌شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 در پایان افزود: روند توزیع ارزاق ماه رمضان بین کارگران خدمات شهری، بازرسی منطقه و نماینده سازمان پسماند در حال برگزاری است.

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار