رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری قاتل نزاع خانگی در شهرستان بیرجند خبر داد.

حمله شبانه به منزل مسکونی برای ربودن دختر مورد علاقه/ پسر عاشق پیشه دست به جنایت زد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پرویز عرب‌زاده اظهار داشت: گزارش کلانتری 11 توحید شهرستان بیرجند حاکی است در ساعت سه و 50 دقیقه بامداد 30 خرداد ماه، نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی در یکی از شهرک‌های اطراف شهرستان بیرجند به مأموران گزارش شده است.
 
وی گفت : مأموران گشت کلانتری به محل مراجعه کردند که مشاهده شد فردی با ورود غیر قانونی به منزل یکی از شهروندان صاحب‌خانه و دختر 14 ساله و پسر 8 ساله اش را با چاقو مجروح کرده است.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: صاحب‌خانه به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد و سایر مجروحان به مرکز درمانی اعزام شدند.
 
عرب‌زاده ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و وخیم‌بودن حال مرد 54ساله با دستور مقام قضائی پرونده در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که به دلیل عدم هوشیاری و شرایط خاص صاحب منزل انجام تحقیقات از وی میسر نشد.
 
وی افزود: تحقیقات کاراگاهان از همسر صاحب‌خانه انجام شد که وی اظهار داشت: در سحرگاه 30 خرداد برای روشن کردن برق حیاط از خانه بیرون آمدم که ناگهان یک نفر از حد فاصل دیوار منزل ما و دیوار همسایه جلوی من پرید و سریع دهانم را گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اضافه کرد: همسر مقتول ادامه داد متوجه شدم فردی که وارد خانه شده قبلا به منزل ما رفت و آمد داشته و خواستگار دخترم است و گفت آمده‌ام نامزدم را ببرم که به او گفتم دخترم در خانه نیست که در ادامه ضارب با چاقو شوهر، دختر و پسرم را مجروح کرد.
 
عرب‌زاده گفت: در ادامه با حضور مأموران، ضارب دستگیر شد و از متهم تحقیق شد که گفت: قبلا دوبار ازدواج کردم و سه فرزند دارم و مدت سه سال با دختر صاحب خانه در ارتباط بودم و قرار بر این بود که با هم ازدواج کنیم اما هنگامی که وی حاضر نشد با من ازدواج کند به خانه پدری وی رفتم.
 
وی تصریح کرد: با  درمان مجروحان پسر و دختر خانواده پس از معالجه مرخص شدند ولی صاحب‌خانه به دلیل شدت جراحات وارده در اثر ضربات متعدد چاقو پس از 9 روز نگهداری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فوت کرد و ضارب به جرم قتل عمد مورد پیگرد قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس ویژه قتل، صحنه نزاع و درگیری بازسازی شد و قاتل به مقام قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۳:۵۸ ۱۹ تير ۱۳۹۴
یعنی دل خوشی داشته یاروووووو . دو بار ازدواج 3 تا بچه خواستگاری دختر 14 ساله . به معنای واقعی نفهمه
Iran (Islamic Republic of)
salar adib
۱۶:۲۲ ۱۸ تير ۱۳۹۴
اینم عاقبت کار دختر که پدرشو به کشتن داد...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۷ ۱۸ تير ۱۳۹۴
کی گفته قتل غیر عمد؟اگه متنو درست بخونی نوشته به جرم قتل عمد
ضارب به جرم قتل عمد مورد پیگرد قرار گرفت.
United States of America
ننننننن
۱۳:۵۳ ۱۸ تير ۱۳۹۴
عجب
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۱:۲۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
عجب آدم احمقی بوده این. ..
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
قتل غیر عمد چیه.بابا یارو به خونه مردم حمله کرد پسر ودخترشو باچاقو زد مرد بدبخت کشت یارو اعدام حقشه
Iran (Islamic Republic of)
رضو
۱۴:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۴
دقت كن نوشته قتل عمد
آخرین اخبار