قم؛

عزت و ازادی تیم مذاکره کننده باید حفظ شود

عضو مجلس خبرگان رهبری: تیم مذاکره کننده در انجام مذاکرات، مسئله عزت و سربلندی ملت ایران را به یاد داشته باشد و در برابر دشمن تسلیم نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه (س) گفت: انقلاب اسلامی تداعی کننده فرهنگ عزت و ذلت ناپذیری برای مردم ایران  است و ملت ما با این فرهنگ خو گرفته و این مشق را از عاشورا گرفته است.

وی ادامه داد: ملت ایران تا زمانی که به فرهنگ عاشورا پایبند هستند تن به ذلت نمی‌دهند و تسلیم خواسته دشمنان نمی‌شوند و امیدواریم تیم مذاکره کننده نیز مسئله عزت و سربلندی ملت ایران را به یاد داشته باشد و در برابر مواضع دشمن تسلیم نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند در قرآن به صورت مکرر راه برنده شدن در زندگی را بیان کرده است که اگر این راه‌ها را پیش بگیریم برنده زندگی خواهیم شد.

وی افزود:دین اسلام سراسر درس عزت و آزادگی است واین موهبت الهی را خداوند سبحان بعد از خودش، مخصوص پیامبر اکرم (ص) و مؤمنان می داند.

این مدرس حوزه با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های مومن، تسلیم نشدن در برابر ظلم است گفت: این فضیلت والای انسانی، شکوه و عظمت وصف ناپذیری را دارد وباعث به کمال رسیدن انسان است.

خاتمی با اشاره به علاقه خداوند به جوانان بیان کرد: حضور جوانان در شب‌های قدر موجب زینت مجالس احیا می‌شود و خداوند حضور جوانان را در این شب‌ها و التماس‌هایشان را دوست دارد.

این مدرس حوزه با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم با شکوه احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در قم گفت: در هیچ نقطه کشور مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به این با شکوهی نیست و حضور چرشورجوانان به این مراسم اشتیاق و شوروحال بالایی می بخشد.

وی  در پایان با اشاره به برپایی مراسم احیا توسط تیم مذاکره کننده در وین گفت: برای پیروزی و سلامت تیم مذاکره کننده در این شب های عزیز باید دعا کرد تا در فضای نفس‌گیر دیپلماتیک با فرهنگ مقاومت و تسلیم ناپذیری به خاک وطن بازگشته و برای ما عزت را به ارمغان بیاورند.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: قم ، عزت ، ازادگی ، تیم ، مذاکره ، حفظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.