اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری روز جهانی قدس، بیداری امت اسلامی بود

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری روز جهانی قدس، بیداری امت اسلامی بود، گفت: انتظار می‌رود روز قدس امسال، بیداری بیش از پیش امت اسلامی در برابر توطئه‌های جدید صهیونیست‌ها را به دنبال داشته باشد.

محمدمهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت برگزاری پرشکوه راهپیمایی روز قدس در شرایط  فعلی حساس، اظهارداشت: هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری برگزاری روز جهانی قدس، بیداری امت اسلامی بود.

وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود روز قدس امسال بیداری بیش از پیش امت اسلامی در برابر توطئه‌های جدید صهیونیست‌ها را به دنبال داشته باشد.

اسلامی با اشاره به اینکه چهره مخدوشی از اسلام در شرایط کنونی توسط داعش که ارتباط مستقیمی با صهیونیست‌ها دارد، ایجاد شده است، ادامه داد: این توطئه صهیونیست‌ها نیاز به افشاگری دارد تا همگان از آن با خبر شوند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات عربستان در منطقه به نیابت از رژیم صهوینستی افزود: البته مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و ضروری است که همه ملتهای مسلمان و آزاده جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس، به یاری ملتهای مظلوم خصوصا ملت فلسطین بشتابند و در جهت نابودی رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار