تبریز؛

همدلی و همزبانی ملت‌های مسلمان جهان، قدس را از چنگال رژیم غاصب اسرائیل خواهد رهانید

در بیانیه‌ی این اداره کل آمده است: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب، راهپیمایی روز قدس امسال وعده‌گاه حضور یکپارچه ملت مسلمان و تجلی‌گاه همدلی و همزبانی مردم در دفاع از آرمان های اسلامی و انقلابی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در ادامه‌ی این بیانیه آمده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس اقدام ارزشمند و ماندگار رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است که در سطحی جهانی و در جهت احیای آرمان فلسطین و در بهترین شرایط زمانی یعنی ماه مبارک رمضان، ماه الفت و وحدت قلوب مومنین انجام گرفته است؛ این حرکت تاثیرگذار در سطح دنیا میراث گرانقدری است که همچنان پرشکوه در میان امت اسلامی ماندگار شده و هر سال بر عظمت و شکوه آن افزوده می شود.

این بیانیه می‌افزاید: شرایط کنونی جهان و تحولات منطقه، اهمیت روز جهانی قدس امسال را دو چندان کرده است. لذا بر مردم روزه دار و مومن و علی الخصوص اهالی فرهیخته‌ی فرهنگ و هنر فرض است با شرکت پرشکوه در راهپیمایی این روز بزرگ، حمایت خود از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین و انزجارشان از ظلم و جنایت و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام نمایند.

مدیریت و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و جانشین برحق و راستین ایشان، مقام معظم رهبری و همبستگی با مردم فلسطین در سالی که با نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری گردیده،  از اصحاب فرهنگ و هنر دعوت می نماید همراه و همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و حمایت همه جانبه خود را از فلسطین و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام ‌دارند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.