بیرجند؛

نخستین مدال خوشرنگ طلای کاروان ورزشی ایران به دست بانوی ورزشکار خراسان جنوبی

نجمه خدمتی بانوی تیرانداز خراسان جنوبی در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان برای کشورمان افتخار آفرید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: نجمه خدمتی نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان را به نام خود ثبت کرد.

نایاب افزود: شلیک نجمه خدمتی به سیبل مسابقات تیراندازی با تفنگ‌بادی 10 متر به هدف نشست و نخستین مدال خوشرنگ طلای کاروان ورزشی ایران را به ارمغان آورد.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی تصریح کرد: در مسابقات تیراندازی 10 متر با تفنگ بادی بانوان بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان نماینده چک نایب قهرمان شد و صربستان در جایگاه سوم ایستاد.

نایاب یادآور شد: مه لقا جام بزرگ نیز دیگر نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات که پیش از این راهی فینال شده بود رتبه هشتم را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در بخش تیمی تفنگ بادی 10 متر بانوان نیز نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و مائده سادات امین‌زاده توانستند با مجموع امتیاز 1237٫3 مدال برنز تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیرماه در گوانجو کره جنوبی برگزار می‌شود و در رشته تیراندازی 13 ورزشکار از کشورمان حضور دارند.
 


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.