اصفهان؛

کتاب شعر یوسف صدیق اثر توان یاب آران و بیدگلی در کاشان رونمایی شد

کتاب شعر "یوسف صدیق" اثر "علی اصغر سلمانی" توان یاب آران و بیدگلی در قالب مراسم جشن امضا و انتقال روحیه امید به زندگی و شادابی به این توان یاب در مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی ساربوک کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در حاشیه این مراسم رونماییگفت: این توان یاب آران و بیدگلی متولد تیرماه سال 1357 که به علت بیماری آنسفالیت اوریونی در سال 71 دچار ضایعه مغزی و در نتیجه فلج شدن دست و پا و از دست دادن تدریجی تکلمش شد این کتاب را در دوران بیماری با 480 بیت و در قالب مثنوی تقدیم به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به رشته نظم درآورده و کرده است.

مصطفی جوادی مقدم، با اشاره به اینکه "علی اصغر سلمانی" این کتاب شعر ر ا در مدت پنج ماه هشت سال پیش سروده است گفت: این توان یاب بعد از مطالعه قصص قرآنی علاقه مند به سرودن قصه های قرآنی می شود که با سرودن اشعار کتاب "یوسف صدیق" در آغاز دوران بیماری با زبان بی زبانی توسط خواهرش مکتوب و محفوظ می شود و امسال با هزینه شخصی خانواده این توان یاب به چاپ می رسد.

به گفته وی، کتاب شعر یوسف صدیق، با تصویرگری و طراحی نفیسه و منصوره صدرایی در چاپ اول به تعداد سه هزار نسخه از طریق انتشارات اعلایی به چاپ رسیده است.

وی، پیش خرید چند جلد از این کتاب توس ط مجموعه های فرهنگی کاشان را یادآورشد و گفت:با توجه به اینکه خانواده "علی اصغر سلمانی" با وجود همه مشکلات و گرفتاری های مالی که در نگهداری وی دارند هزینه 140 میلیون ریالی چاپ کتاب را پرداخت کردند پیش خرید کتاب توسط مراکز، نهادها و دستگاه های فرهنگی می تواند کمک بزرگی در پرداخت این هزینه به آنها باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، با تقدیر از مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی ساربوک کاشان در برگزاری این مراسم فرهنگی برای ایجاد روحیه امید به زندگی و شادابی در علی اصغر که در حال از دست دادن تکلمش است گفت: "علی اصغر سلمانی" که سایه پدر را هم بر سر ندارد و توسط وی و مادرشان با توجه به هزینه های سنگین یک توان یاب به سختی در منزل نگهداری می شود حمایت مادی و معنوی بانیان خیر و نیکوکاران را می طلبد.

گفتنی است مراسم جشن امضا و رونمایی از کتاب یوسف صدیق اثر "علی اصغر سلمانی" توان یاب آران و بیدگلی با حضور رییس اداره بهزیسی کاشان، اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی، مسوول مرکز توان یابی کاشانه مهر و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان  همراه با ضیافت افطاری در مجموعه فروشگاه و نمایشگاه کتاب ساربوک کاشان برگزار شد. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.