آلیا در همایش حقوق بش آمریکایی:

آمریکا کانون پرورش تروریسم در جهان است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا کانون پرورش تروریسم در جهان است و بیشترین کمک‌های تسلیحاتی و سیاسی را به تروریست‌های داعش برای ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه غرب آسیا داشته است.

آمریکا کانون پرورش تروریسم در جهان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش حقوق بشر آمریکایی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: آمریکا حقیقتا به لحاظ سیاسی جنایتکار بوده و در جنگ تحمیلی از صدام حمایت کرده و ضد نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: آمریکا حامی تروریسم در منطقه و دنیا و لزوم آماده‌سازی پرونده‌های جنایت آمریکا در قوه قضاییه و پیگیری آن توسط دولت و مجلس حائز اهمیت به نظر می‌رسد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به واقعیت‌های‌ تاریخی که نشان دهنده جنایت آمریکایی‌هاست و سرنگونی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به دست ناو وینسنت و شهادت مظلومانه غواصان بیان داشت: جنگنده‌های آمریکایی صدام را حمایت و پشتیبانی می‌کردند و در موضوع شهادت غواصان این امر کاملا بارز و مشهود بود.

آلیا گفت: سال 74 دولت وقت با آمریکا مصالحه کرد و در این پروسه حقوق مسافران پایمال شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا کانون پرورش تروریسم در جهان است و بیشترین کمک‌های تسلیحاتی و سیاسی را به تروریست‌های داعش برای ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه غرب آسیا داشته است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: صدام ، شهادت ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.