گرگان؛

برپایی 96 سفره افطاری همای رحمت در گلستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان ازبرپایی 96 سفره افطاری همای رحمت در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: 34هزار و 780 نفر از محرومان و نیازمندان استان مهمان این سفره ها شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اکبری افزود: در طرح همای رحمت 552 نفر از داوطلبان و خیرین حضور داشته و با کمک آنها یکهزار و 656 سبد غذایی نیز در دهه اول رمضان امسال بین نیازمندان، ایتام، بیماران صعب العلاج، معلولین و خانواده های محروم توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در این طرح سبدهای غذایی نیز شامل اقلامی همچون برنج، روغن، چای، حبوبات، قند، شکر، خرما، ماکارونی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

وی به ادامه توزیع این سبدهای غذایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: همچنین جمعیت هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک های خیرین و توزیع آن بین نیازمندان است.

اکبری پیش بینی کرد که با همت خیرین و کمک داوطلبان جمعیت تا پایان ماه مبارک رمضان چهار هزار سبد غذایی بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شود.

وی در ادامه افزود:طرح همای رحمت به تأسی از سیره والای حضرت علی (ع ) و با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیرین به منظور کمک به نیازمندان در سراسر کشور در حال اجرا می باشد.

در استان گلستان 57 هزار و یکصد خانوار معادل حدود 110 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد و نیز 180 هزار نفر تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند.

انتهای پیام/گ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.