«شهرخدا» به مناسبت ماه مبارک رمضان

وِیژه برنامه«شهرخدا» هرشب ساعت 24:15 با محوریت تحلیل مناسبات رمضانی استان وشهرهای کشور از شبکه مستند با حضور مهمانان ویژه پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران برنامه «شهرخدا» هرشب به مناسبات رمضانی استان ها می پردازد.

وِیژه برنامه «شهرخدا» هرشب ساعت 24:15 با محوریت تحلیل مناسبات رمضانی استان وشهرهای کشور از شبکه مستند با حضور مهمانان ویژه پخش می شود.

برنامه  «شهرخدا» یک از ویژه برنامه های ایام ماه ماه مبارک رمضان است که هر شب ساعت ۱۲:۱۵ از شبکه اول سیما با اجرای پدرام کریمی و عبدالله روا پخش می شود ، در این برنامه علاوه بر حضور بازیگران سینما و تلویزیون و خوانندگان ، هر شب مهمانان هنرمندی از استان های مختلف کشور با حضور هوشنگ جاوید پژوهشگر فرهنگی حضور می یابند و با اجرای سحر خوانی ، مناجات خانی و موسیقی محلی به فرهنگ رمضانی آن استان پرداخته می شود.

حجه الاسلام علی سرلک نیز به عنوان کارشناس مذهبی هر شب در شهر خدا با بینندگان و حضار محل برگزاری در برج میلاد تهران همراه است.

این برنامه هرشب از ساعت ۱۱ در برج میلاد برگزار و شب بعد پخش خواهد شد.

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: مجری: عبدالله روا و پدارم کریمی، مجری طرح: سید مهدی سعیدی، کارگردان تلویزیونی: محسن احمدی، دستیار کارگردان: علی امیدی، فیلمبرداران: علیرضا صادق یگانه، محمدبیل آرام، سعید لطفی صدابردار: میثم یاردیلو، تدوین: اسماعیل آرام، برنامه ریز: مهدی شهسوارفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار