اصفهان؛

سند استانی باز آفرینی شهری تصویب شد

سند استانی بازآفرینی شهری برگرفته از سند ملی و با هدف ایجاد وحدت رویه ومشارکت عوامل مرتبط در سطح ملی و محلی تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، اولین کارگروه تنظیم سند استانی بازآفرینی شهری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور اعضاء و دوتن از اساتید دانشگاهی در استانداری اصفهان تشکیل شد .

در این نشست محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت : با توجه به مصوبه هیات وزیران وآئین نامه اجرایی و متناسب با موضوع می طلبد کلیه اعضاء با مشارکت و وحدت در تنظیم سند بازآفرینی شهری اقدام نمایند .

وی اظهار داشت: در راستای تنظیم این سند کلیه دستگاههای مرتبط پیشنهادها و نظرات خود را جهت اصلاح و تنظیم سند در اسرع وقت به دبیرخانه ارسال نمایند .

طرفه در ادامه گفت: لازم است برنامه ای تهیه شود تا فعالیتهای اساسی در مقاطع ، بخش‌ها و ظرفیت‌ها و قالب‌های مختلف در برنامه عملیاتی لحاظ گردد و حضور اساتید دانشگاه برای رسیدن به نتیجه قطعی کمک می‌کند.

مهندس حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ابتدای تشکیل این کارگروه ضمن تشریح سند ملی بازآفرینی شهری تصریح کرد : سند استانی بازآفرینی شهری برگرفته از سند ملی وبا هدف ایجاد وحدت رویه ومشارکت عوامل مرتبط در سطح ملی و محلی تصویب شده است .

غلامی با تشریح مراحل تهیه برنامه استراتژیک در خصوص روند تنظیم این سند گفت: سنجش وضعیت، تدوین چشم انداز، تدوین اهداف کلان و انتخاب واجرای استراتژی‌ها با نظر و هماهنگی کلیه اعضا تدوین و تنظیم می‌شود .

در پایان اعضاء جلسه نظرات وپیشنهادات خود را ارائه نمودند .

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سید ، استان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.