فرماندار شهرستان ری مطرح کرد

لزوم تکمیل بیمارستان فیروزآبادی شهرری/ بیمارستان‌های ری اغلب فرسوده‌اند

فرماندار شهرستان با اشاره به فرسودگی بیمارستان های این شهرستان خواهان تکمیل بیمارستان فیروزآبادی شهر ری شد و از توجه ویژه دولت و وزیر بهداشت به این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه اداری شهرستان ری که امروز  با حضور وزیر بهداشت برگزار شد افزود: در شاخص های آلایندگی هوا، شهرری بیشترین میزان آلایندگی را دارد و در روزهایی که سطح آلایندگی افزایش می یابد، منطقه 20 شهرداری تهران و به ویژه منطقه شهرری بالاترین درجه آلایندگی را دارد.

وی با بیان اینکه شهرری یکی از شهرهای تاریخی و کهن ایران است افزود: سابقه این شهر به 7 هزار سال پیش می رسد و این شهر در 3 دوره پایتخت کشور بوده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری قبله شهر تهران است.

جمالی پور با ابراز قدردانی از تلاش ها و توجه صورت گرفته از سوی دولت یازدهم و وزیر بهداشت به بخش بهداشت و درمان گفت: مردم همواره قدردان زحمات دولت و وزیر بهداشت هستند چرا که علیرغم تمامی محدودیت ها و مشکلات مالی دولت در این عرصه اقدامات مثبت و جسورانه ای انجام شده است.

فرماندار شهرستان ری گفت: باید شرایط دولت را با توجه به عقل و منطق در نظر گرفت زیرا زمانی که دولت یازدهم آغاز به کار کرد منابع مالی ناچیزی وجود داشت و حتی می توان گفت که دولت، خزانه خالی را تحویل گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عمر بیمارستان های منطقه، بیش از 70 سال است  و این درحالیست که تمام شهرهای اطراف تهران مانند اسلامشهر و رباط کریم در دوران گذشته زیر نظر شهرری اداره می شدند اما در حال حاضر به شهرستان تبدیل شده و از امکانات به مراتب بهتری نسبت به شهرری برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در خواست مردم شهرری از وزیر بهداشت که توجه ویژه ای به مناطق محروم دارند این است که سطح خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه ارتقاء یابد زیرا امکانات فعلی علاوه بر جمعیت ساکن شهرری به حدود 2 میلیون نفر از شهرهای اطراف مانند مسعودیه، مشیریه و حتی کیانشهرخدمات ارائه می کنند.

فرماندار شهرستان ری گفت: انتظار است در تغییرات و برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح خدمات، به منطقه شهرری که قبله شهرتهران نیز می باشد توجه ویژه ای شود .

جمالی پور اضافه کرد: تکمیل بیمارستان فیروزآبادی به عنوان یک خواست عمومی مطرح است و فرمانداری شهرری هر اقدامی  که نیاز باشد انجام خواهد داد ضمن اینکه نماینده شهرری و شمیرانات نیز قول مساعد همکاری داده اند.

در این جلسه  مسئولان شهر ری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، نماینده مردم شهر ری و شمیرانات حضور داشته اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار