با پيگيري‌هاي به عمل آمده 60 درصد از پروژه هاي نيمه تمام ورزش مازندران تا سال 94 به بهره برداري مي رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ساری، مديركل ورزش و جوانان مازندران در شهرستان ساري با بيان اينكه بودجه خوبي براي افتتاح برخي از پروژه‌ها در استان جذب شد، گفت: با پيگيري هاي انجام شده با جذب اعتبار و بودجه 60 درصد ازطرح هاي نيمه تمام استان تا سال 94 به بهره برداري مي رسد.

حبيب حسين زادگان با اشاره به اينكه 43 پروژه ورزشي به دليل كمبود اعتبار و مشكلات پيمانكاري راكد بوده، افزود: با پيگيري و تلاش هاي همه جانبه موفق شديم از محل اعتبارات ملي واستاني و مشاركت مردمي برخي از پروژه ها افتتاح مي شوند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران از افزايش سرانه ورزش در استان خبر داد وگفت: با افتتاح اين پروژ ها سرانه ورزش مازندران براي هر نفر افزايش چشمگيري خواهد داشت.

حسين زادگان با اشاره به عقد قرارداد 8 ميلياردي براي افتتاح برخي از پروژه هاي ورزشي در استان افزود: با پيگيري هاي انجام شده با وزارت ورزش و جوانان و استانداري باجذب اعتبار 43 پروژه نيمه كاره ورزش استان خاتمه مي پذيرد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه پتانسيل ورزش استان در اكثر رشته هاي ورزشي بالا است، گفت: مازندران شايد از نظر تقسيمات جغرافيايي يك استان باشد امااز نظر كسب مدال و افتخارآفريني همچون يك كشور عمل مي كند كه نياز به حمايت همه جانبه مسئولان كشوري و استاني در جذب اعتبار و بودجه است.

حسين زادگان با اشاره به اينكه عزم ملي و جهادي براي تكميل پروژه ها و جذب اعتبار براي ورزش مازندران، افزود: در حال حاضر پروژه هاي نيمه تمام زيادي در مازندران وجود دارند كه براي تكميل اين پروژه ها در جذب بودجه نياز به حمايت مسئولان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.