تبریز؛

اجرای 17 پروژه عمرانی در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: 17 پروژه عمرانی با 788 میلیارد ریال اعتبار در محدوده های چهارگانه این منطقه در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ محسن خادم عرب باغی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه بر تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی و زیربنایی این منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت ها از رویکردهای اصلی مدیریت این منطقه در راستای اهداف تعیین شده است ، اظهار کرد: وجود زیرساخت های قدرتمند در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه راه و صنعت آینده ارس با اقتصاد پایدار را تضمین می کند.

عرب باغی یادآوری کرد: وجود زیرساخت های عظیم تجارت و ترانزیت در منطقه آزاد ارس درکنار موقعیت ویژه جغرافیایی و حمایت های قانونی موجب استقبال سرمایه گذاران خارجی و داخلی از سرمایه گذاری دراین منطقه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس امروز از پروژه خاکی لوپ میانی جاده دسترسی به سایت توریسم به طول پنج کیلومتر، مدرسه 12 کلاسه در حال احداث در جلفا و مرحله سوم بزرگراه جلفا-مرند بازدید کرد.

بر اساس این گزارش ، عملیات خاکی لوپ میانی جاده دسترسی به سایت گردشگری به طول 5 کیلومتر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و 30 میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان منطقه آزاد ارس در حال اجرا می باشد.

همچنین مدرسه 12 کلاسه دکتر شریعتی در جلفا ، با 23 میلیارد ریال اعتبار و 80درصد پیشرفت فیزیکی و فاز سوم بزرگراه جلفا- مرند با 160 میلیارد ریال اعتبار و 21 درصد پیشرفت فیزیکی توسط این سازمان در حال احداث می باشند.

سازمان منطقه آزاد ارس علاوه بر یک محدوده متصل در جلفا دارای یک محدوده منفصل در مرز ارمنستان (نوردوز) و دو محدوده منفصل در شهرستان خداآفرین می باشد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.