استقبال گسترده مقامات صهیونیست از قانونی شدن ازدواج هم‌جنسگرایان در آمریکا

مقامات صهیونیست از قانونی شدن ازدواج هم‌جنس‌گرایان در آمریکا ابراز خرسندی کردند و خواستار وضع چنین قانونی در اراضی اشغالی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه صهیونیستی تایمز آف اسرائیل؛ قانونی شدن ازدواج هم‌جنس‌گرایان در تمام ایالت‌های آمریکا با استقبال گسترده مقامات صهیونیست مواجه شد تا جاییکه "موشه یعلون،" وزیر جنگ این رژیم، پیشنهاد کرد ازدواج این افراد در سراسر اراضی اشغالی نیز قانونی اعلام شود.

بسیاری از مقامات صهیونیست در صفحه فیس‌بوک خود از تصمیم دادگاه عالی آمریکا حمایت و برخی تصاویری از نماد هم‌جنس‌گرایان منتشر کردند. "یعلون" عضو حزب حاکم لیکود در این باره گفت: دادگاه عالی آمریکا تصمیم مهم و تاریخی اتخاذ کرد. هرکس حق دارد بدون در نظر گرفتن جنسیت ازدواج کند و بچه‌دار شود. امیدوارم دیگر مناطق جهان از جمله اسرائیل هم دنباله‌رو این راه باشند و حقوق بنیادین شهروندان خود را تامین کنند.

"یش آتید،" رهبر حزب لاپید، نیز ضمن اعلام حمایت از این قانون گفت: پذیرفتن حقوق و عقاید دیگران اصلی‌ترین شعار یهودیت است و همه ما به آن احترام می‌گذاریم.

پس از آنکه دادگاه عالی آمریکا ازدواج هم‌جنس‌گرایان را در سراسر این کشور قانونی اعلام کرد، "تد کروز،" نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، از آن با نام قانونی شرم‌آور و غیر‌قابل باور یاد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار