رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری:

نتایج قطعی انتخابات نظام پرستاری 10 تیرماه اعلام می‌شود

رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری گفت: با توجه به آخرین وضعیت انتخابات نظام پرستاری، طبق جدول زمانبندی و با روند رسیدگی به اعتراضات نتایج قطعی این انتخابات 10 تیرماه اعلام خواهد شد.

سعید لک رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: ستادهای اجرایی برگزار کننده انتخابات نظام پرستاری آراء را به هیئت های نظارت در استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کردند. 

وی ادامه داد: این هیئت های نظارت حق اعتراضی برای کاندیداها قائل شده‌اند و این اعتراضات در سطح 27 حوزه رسیدگی می‌شود. 

رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری گفت: اگر این اعتراضهای رسیده قابل حل نبود به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارسال می‌شود که هم‌اکنون در همین فاز قرار داریم و در حال رسیدگی به این اعتراضات هستیم. 

لک افزود: تا 6 تیرماه فرصت اعتراض به آراء به دست آمده برای کاندیداها وجود داشته و اکنون زمان اعتراض به اتمام رسیده و زمان رسیدگی به آنها است. 

وی اظهار داشت: طبق جدول زمانبندی قرار بود تا 9 تیر ماه نتایج انتخابات اعلام شود اما به نظر می‌رسد با روند رسیدگی به اعتراضات نتایج قطعی انتخابات 10 تیر ماه اعلام شود. 

لک در پایان خاطر نشان کرد: موضوع اعتراض کاندیداها هنوز مشخص نیست و به هیئت مرکزی به طور کامل اعلام نشده است. 

گفتنی است، چهارمین دوره‌ انتخابات هیئت مدیری های نظام پرستاری کشور 29 خرداد در 118 شهر و حوزه‌ی انتخابیه با رقابت بیش از 3 هزار کاندیدا برگزار شد. 

شکایات و اعتراضها به نتایج از طرف کاندیداها به همراه مدارک و مستندات در اول تیر ماه توسط هیئت‌های نظارت دریافت شد و پس از ارسال شکایات واصله به هیئت مرکزی نظارت این هیئت 4 روز فرصت بررسی شکایات را داشت و نهایتا درتاریخ 10 تیر ماه نتایج قطعی انتخابات اعلام خواهد شد. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.