مقامات آمریکایی اعلام کردند:

سرکرده داعش خود را در میان غیرنظامیان مخفی کرده‌است

مقامات آمریکایی می‌گویند سرکرده گروه تروریستی داعش در میان غیرنظامیان مخفی شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی‌ان‌ان، طبق گزارش‌ سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا "ابوبکر البغدادی،" سرکرده گروه تروریستی داعش، در منطقه‌ای پرجمعیت در رقه، پایتخت خود‌خوانده داعش، و در میان غیرنظامیان مخفی شده است. رقه در شمال شرقی کشور سوریه قرار دارد. 

مقامات آمریکایی می‌گویند سرکرده گروه تروریستی داعش در مقایسه با "بن لادن،" سرکرده گروه تروریستی القاعده بیشتر در عملیات‌های نظامی شرکت می‌کند. آن‌ها با این وجود ادعا می‌کنند البغدادی و دیگر سرکردگان گروه تکفیری داعش، بیشتر اوقات در شهر رقه باقی‌ می‌مانند و این امر، شناسایی محل دقیق اختفای آن‌ها را مشکل کرده است.  

ائتلاف ضد داعش از ماهوا‌ره‌ها و هواپیماهای جاسوسی برای نظارت بر جا‌به‌جایی‌ وسایل نقلیه استفاده می‌کند. همچنین، سرویس‌های جاسوسی آمریکا تعدادی ساختمان را که احتمال می‌رود پایگاه عملیاتی این گروه تروریستی است در مرکز رقه شناسایی کرده‌اند. مقامات آمریکایی ادعا می‌کنند بدلیل وجود غیرنظامیان نمی‌توانند این ساختمان‌ها را بمباران کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۴
مثل ..گ دروغ مي گويند، محل وي را مي دانند و از او محافظت مي كنند تا كسي به او نزديك نشود
وقتي هم مهره سوخته شد خودشان ظرف يك روز نابودش مي كنند
Spain
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۷ تير ۱۳۹۴
زودتر این لعنتی و مردک الاغ را پیدا کنید و شر جنایتش را بخوابانید و مث سگ بکشیدش . چون تاریخ مصرفش گذشته و به دردتون نمیخوره
آخرین اخبار