سیدباقر احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یمنی‌ها با الگوگرفتن از دفاع مقدس، آل سعود را شکست خواهند داد

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: رزمندگان الحوثی با بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، خود به بلندگوی انقلاب اسلامی تبدیل شدند و با بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس، شکست سختی را بر سعودی‌ها وارد خواهند کرد.

یمنی‌ها با الگوگیری از دفاع مقدس شکست سختی را بر سعودی‌ها وارد خواهند کرد
سیدباقر احمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران عنوان داشت: رزمندگان یمنی با الگوگیری از دفاع مقدس 8 ساله ملت ایران قطعاً رژیم آل‌سعود را شکست سختی خواهند داد.

وی به سفر گروهی از نیروهای الحوثی به کشورمان در دوران انقلاب یمن اشاره کرد و افزود: این مجاهدان چند سال پیش به خوزستان سفر کرده‌اند و از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در این استان بازدید انجام دادند. ما در آن سفر به آن‌ها از مقاومت رزمندگان خودمان در دوران دفاع مقدس و از نگاه عاشورایی حضرت امام(ره) و همچنین ایستادگی رزمندگان اسلام بدون توجه به مادیات به آنان گفتیم.

این  رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: یمنی‌ها در جریان این سفر از مناطقی همچون طلایه، چزابه، فکه و نیز معراج شهدای خوزستان بازدید کردند این امر تاثیر شگرفی بر آنان داشت که نتیجه آن تبدیل شدن هر یک از آنان به بلندگویی برای فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سید باقراحمدی خاطر نشان کرد: من به عنوان یک عرب خوزستانی که با مسائل جهان عرب از نزدیک آشنایی دارم به جرات می‌گویم که رژیم عربستان قطعا شکست سختی را در یمن متحمل خواهدشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار