سنندج؛

بهره مندی معنوی ازطرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کردستان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت:با اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه کردستان، مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ازاین طرح درماه پربرکت رمضان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، سلمان روحی گفت: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است که در کردستان نیز همزمان با سراسر کشور از اول این ماه پرخیر و برکت در بقاع متبرکه، امام زادگان و مساجد آغاز شده است.
وی افزود: در طرح ضیافت الهی هر روز جزءخوانی، ترتیل خوانی و روان خوانی در مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با حضور مربیان و قاریان استان در حال برگزاری است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اهداف طرح ضیافت الهی بیان کرد: هدف از برگزاری این طرح بهره‌مندی هرچه بهتر و بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در  این ماه پر برکت است.
روحی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این ایام مبارک با حضور قاری مصری از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی در این استان خواهد بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان افزود: همچنین اجرای نیت واقفین در اطعام روزه داران، از برنامه های ضیافت الهی در شهرستان های استان می باشد.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.