قم؛

مسئله هسته‌ای موضوعی ملی است

امام جمعه قم با بیان اینکه مسئله هسته‌ای موضوعی ملی است گفت:خواسته ملت ایران لغو یکجای همه تحریم‌های کنگره، شورای امنیت، دولت آمریکا و اتحادیه اروپا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری امام جمعه قم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه در امر پیشگیری از جرم نقشی بزرگ داشته است و درصدد کاهش وقوع جرم در جامعه است. 
 
وی با اشاره به دیدار مسئولان نظام اسلامی با رهبر فرزانه انقلاب افزود: اگر مطلبی را با صداقت با مردم در میان بگذاریم، ملت ایران همکاری می‌کنند. 

وی افزود: مسئله هسته‌ای موضوعی ملی است وهمه مردم دربرابر آن مسول هستند. 
 
حسینی‌بوشهری به سخنان رهبری در مورد خطوط قرمز نظام در مسئله هسته‌ای  اشاره کرد و گفت: لغو یکجای تحریم‌های کنگره، شورای امنیت، دولت آمریکا و اتحادیه اروپا خواسته ملت ایران است و از صراحت سخن تیم هسته‌ای دفاع می‌کنند. 
 
وی درپایان طی سخنانی ازفاجعه هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی این نکته را یادآورشد که این حادثه به خیال خام منافقان موجب از دست رفتن سرمایه‌های انقلاب شد، اما حقیقت آن بود که خون تازه‌ای را وارد رگ‌های انقلاب اسلامی کرد و موجب پیشرفت اهداف و آرمان‌های نهضت اسلامی شد. 
 
حسینی‌بوشهری به تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در قم اشاره کرد و افزود: یاد و خاطره این شهیدان را گرامی می‌داریم که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانشان را فدا کردند. 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.