یک میلیون رفیق گلزار

رقابت هنرمندان و چهره های سرشناس بر سر تعداد دنبال کننده هایشان در فضای مجازی روزهای داغی را سپری می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،این روزها هنرمندان با ایجاد شبکه های اجتماعی و معرفی کارهای هنری خود سعی دارند از این طریق خود را به هوادارن نزدیک کنند.

در این میان کاربران شبکه های اجتماعی با تعداد لایک هایشان نشان می دهند به کدام بازیگر،خواننده یا ورزشکار علاقه  بیشتری دارند که همین امر باعث رقابتی شدن صفحه شبکه های اجتماعی این چهره ها شده است.

محمد رضا گلزار

برتری این اشخاص را فالوئر های کاربران شبکه های اجتماعی مشخص می کنند که همین امر خود جنجال برانگیز شده و بحث فالوئرهای تقلبی برخی از صفحات بالا گرفت تا جایی که تعدادی از هنرمندان این موضوع را تکذیب کردند و در پست های خود موضوع فالوئر های تقلبی که به آنها نسب داده شده بود را رد کنند.

اما  این هنرمندان همچنان سعی بر این دارند تا فالوئر های بیشتری از کاربران را سهم خود کنند و همچنان محبوبیت خود را بین کاربران حفظ کنند.

محمد رضا گزار

محمد رضا گلزار بازیگر سینما هم میدان را خالی نگذاشت و پا به پای دیگران به معرفی برنامه ها و عکس های هنری خود پرداخت تا روز پنجشنبه 4 تیر ماه 1394 عدد 4 برای آقای بازیگر عدد شانس باشد.

محمدرضا گلزار در آخرین پست اینستاگرام خود بابت یک میلیون رفیق ابراز خوشحالی کرد و برای ابراز محبت خود نسبت به همراهان صفحه شخصی خود نوشت دوستتان دارم و عدد 4 را عدد شانس خود دانست به همین جهت جشن یک میلیون رفیق همراه خود را با امضایی از طرف خود به پایان رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۴۷ ۰۵ تير ۱۳۹۴
دیروز روز اس بود فقط 44444444
Iran (Islamic Republic of)
راکی
۰۱:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۴
آخی الااااااااهی راس گفته بنده خدا..حتما داره فک میکنه اگه 1 میلیون رفیق داشت چه خوب بود...اعتماد به نفسش لایه اوزون میترکونه