آیت‌الله مکارم شیرازی:

مقاومت و دفاع در برابر دشمن عملکرد اصلی در هشت سال دفاع مقدس

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: همه عملکرد ما در هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و دفاع در برابر دشمن بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفتند: نقش روحانیت در این حماسه بزرگ هشت سال دفاع واقعا مثال  زدنی است و همه عملکرد ما در هشت سال دفاع مقدس، دفاع و مقاومت در برابر دشمن بود ه است که حتی دشمنان نیز به متجاوز بودن دولت عراق معترف بودند.

این مرجع تقلید ضمن تشکر و تقدیر از تلاش های انجام شده در زمینه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس عنوان کردند: در جنگ ایران و عراق اصلا ما پیش قدم نبودیم و اول کشور رعاق بود که حمله نظامی را به کشورمان آغاز کرد.

وی تصریح کردند: امروزه یاد شهدا دارد رو به فراموشی می رود که این از آفاتها و تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی است.

در ابتدای این دیدار، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گزارشی از عملکرد این سازمان را ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی افزود: نقش حوزه‌های علمیه در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم چنین نقش روحانیت درشب‌های عملیات نتیجه پیروزی رزمندگان اسلام بوده و روحانیون حضور تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشتند و جا دارد ضرورت حفظ و نشر این آثار ارزشمند را برای نسل امروز و نسل فردا یکی از امورات زیربنایی کار خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.