مهماندوست: می خواهند تا المپیک 2020 در جمهوری آذربایجان بمانم

سرمربی ایرانی تیم ملی جمهوری آذربایجان می گوید: مسئولان ورزش جمهوری آذربایجان بعد از قهرمانی در بازهای اروپایی خواسته اند تا المپیک 2020 در این کشور بمانم.

رضا مهماندوست در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از کسب عنوان قهرمانی بازیهای اروپایی همراه با تیم ملی جمهوری آذربایجان عنوان کرد: بهترین های اروپا که اکثر آنها قهرمانان جهان و المپیک بودند در این بازیها شرکت داشتند و خوشبختانه آذربایجان با کسب سه مدال طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را در اولین دوره بازیهای اروپایی بدست آورد. مسئولان ورزشی، سیاسی و مردم جمهوری آذربایجان از این قهرمانی خوشحال هستند و از من قول گرفته اند تا المپیک 2020 بمانم اما قرارداد من تا المپیک ریو است و باید ببینیم در آینده چه چیزی پیش می آید.
 
وی افزود: قرارداد من تغییر نکرده است اما هنوز بازیهای اروپایی به اتمام نرسیده تا پاداش ها مشخص شود. آنچه که می دانم این است که در اینجا هم برای قهرمانان آیین نامه پرداخت پاداش مثل ایران وجود دارد.
 
سرمربی تیم ملی آذربایجان گفت: آذری ها دیدند که تکواندو آنها در حال پیشرفت است. بعد از 14 سال آنها مدال طلای جهان را در همین رقابت های 2015 در روسیه بدست آوردند و در اروپا هم قهرمان شدند. بنابراین از این پس کار من سخت تر هم شده است.
 
او درباره مدال طلای میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الاصل آذری ها یادآور شد: او در اینجا فقط لژیونر است و هر زمان که او را نخواهند به ایران بازمی گردد. با توجه به اینکه تکواندو ایران از قطب های این رشته در دنیا محسوب می شود آذری ها هم برای پیشرفت در تکواندو از ایران کمک گرفته اند. با این حال از شرایط سایر بازیکنان کوچ کرده بی خبر هستم.
 
مهماندوست درخصوص برنامه های آتی اش در جمهوری آذربایجان افزود: در مسابقات گرندپری، اوپن کره و دانشجویان جهان شرکت می کنیم اما با توجه به شیوع یک بیماری ویروسی در کره هنوز اعزام تیم تکواندو آذربایجان به یونیورسیاد دانشجویان مشخص نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
کلا سیستم مسئولین ایرانی بر این اساس هستش که خوبها و نابغه ها رو فراری میدن اون از محمد بنا اینم از مهماندوست وزارت ورزش ما فقط بلده عکس بگیره همین
آخرین اخبار