شهرکرد؛

اختصاص اعتبار به كلينيک بيماران خاص چهارمحال و بختیاری

۱۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات استانی براي شتاب بخشي به عمليات احداث كلينيک تخصصي بيماران خاص استان چهارمحال و بختياری اختصاص يافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختياري در آيين افطار انجمن بيماران خاص و ام اس این استان در شهرکرد با اعلام این خبر گفت: سال گذشته نيز از محل منابع استانی، ۱۰ ميليارد ريال به اين طرح اختصاص يافته بود.

قاسم سليماني افزود: با ايجاد كلينيك تخصصي بيماران خاص، خدمت رساني به اين بيماران در استان تحول چشمگیری خواهد يافت.

وي تصريح كرد: علاوه بر ۲۰ ميليارد ريال اعتبارات اختصاص يافته، مسئولان حوزه بهداشت و درمان با استفاده از اعتبارات ملي وزارت بهداشت و كمكهاي خيران می توانند عملیات اجرایی این پروژه را سرعت بيشتري ببخشند.

سلیمانی يادآور شد: براساس طرح اولیه قرار بود اين كلينيك با زيربنای ۱۵۰۰ متر مربع ايجاد شود كه با پيگيري انجام شده، زيربنا و تعداد طبقات طرح افزايش قابل توجهی مي یابد.

استاندار چهارمحال و بختياري، يكي از مهمترين شاخص هاي خدمت رساني دولت یازدهم را ارتقاء خدمات درماني و بهبود مقوله سلامت در جامعه دانست و گفت: طی دو سال گذشته تحولات قابل توجهي در اين زمينه رخ داده است.

وي با تأکید بر اهمیت بهره گيري بيش از پيش از ظرفيت خيران در كنار اعتبارات دولتي برای توسعه سلامت در استان اضافه کرد: انسان هاي خيرانديش همواره بخشي از هزينه هاي درمان بيماران خاص را تأمين كرده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.