باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

بلوف سایت "گلوبال" درباره توان نظامی اسرائیل

سایت "گلوبال" در حالی درباره قدرت نظامی اسرائیل آمار منتشر کرده که شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه این آمار را زیرسوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛ سایت "گلوبال" با انتشار سالیانه آمار قدرت نظامی کشورهای دنیا مطالب قابل تأملی را مطرح می‌کند که علاوه بر اعتماد یا عدم اعتماد به صحت و سقم آن نقص‌های بسیار زیادی در آن وجود دارد.


**اسرائیل ابرقدرت غرب آسیا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

این سایت درباره قدرت نظامی رژیم صهیونیستی مطالب قابل تأملی را مطرح کرده و اسرائیل را ابرقدرت غرب آسیا دانسته که مطمئنا شکست رژیم صهیونیستی در جنگ‌های منطقه مؤید نکته دیگری است.



**ادوات نظامی صهیونیست ها

این سایت با طبقه بندی قدرت نظامی اسرائیل عنوان داشت: رژیم صهیونیستی با داشتن  4هزار و 170 تانک، 650 سلاح خودکار، 300 سامانه توپ‌خانه‌ای، 48 سامانه پرتاب موشکی چندگانه، 684 فروند انواع هواپیما و جنگنده، 5 زیردریایی، 56 شناور ساحلی و بودجه نظامی 17 میلیارد دلاری در رتبه اول منطقه و یازدهم دنیا قرار دارد (بیشتر بخوانید).



علاوه بر این اسرائیل از سال 2006 تاکنون در چند جنگ منطقه‌ای شکست خورده که اگر معیار شکست عقب‌نشینی نیروهای نظامی، خسارت دیدن در اثر اصابت موشک، عدم توانایی نیروهای پیاده در انجام تاکتیک‌های رزم ناهمگون، تاکتیک فرماندهان در دوران بحران و سایر پارامترهای تاکتیکی و راهبردی در حوزه نظامی را در نظر بگیریم؛ قطعا رتبه اسرائیل تنزل محسوسی خواهد یافت.



بلوف سایت




**باتلاق جنوب لبنان برای تیپ 52 اسرائیل


ارتش اسرائیل و تیپ 52 رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در باتلاق جنوب لبنان فرو رفت و موشک‌های "کورنت" رزمندگان حزب‌الله تانک‌های "مرکاوا" را منهدم کرد.

در جنگ سال 2014 غزه؛ " حماس" و "جهاد اسلامی" با موشک‌های "M75 " و "M160" شهرهای "اشدود"، "اشکلون"، "سدیروت"، "نتیفوت" و سایر شهرهای "ناحیه جنوبی" را آماج اصابت موشک قرار دادند.

بلوف سایت

بلوف سایت

بلوف سایت

سوال اینجاست ارتشی که در مقابل گروه‌های کوچک و چند صد نفری شکست می‌خورد و یگان‌های آن با مشکل مواجه می‌شوند نباید حتی عددی برای خود در حوزه نظامی درنظر بگیریم.


**حجت‌الاسلام و المسلمین طائب: یگان‌های رژیم صهیونیستی نباید به خود رتبه‌ای بدهند

حجت‌الاسلام و المسلمین "مهدی طائب" رئیس قرارگاه عمار درگفت‌وگو با دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره توان نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ارتش اسرائیل در رزم بسیار ناتوان است و یگان‌های رژیم صهیونیستی نباید به خود رتبه‌ای بدهند.


بلوف سایت



دلیل دیگر نشان دهنده ضعف ارتش اسرائیل حمایت از مزدوران تکفیری است و این رژیم چون هراس ویژه‌ای از محور مقاومت دارد لذا روی به جنگ نیابتی برای پوشش عیوب ارتش خود آورده است.



**سردار آسودی: اسرائیل از پس حماس و جهاد اسلامی برنیامد

سردار سرتیپ "محمدعلی آسودی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛  اظهار داشت: اسرائیل از پس "حماس" و "جهاد اسلامی" برنیامد و لذا به حمایت از تکفیری‌ها روی آورده است.


مطرح کردن آمار درباره قدرت‌های نظامی دنیا نیازمند یک نگرش عمیق و کامل در همه حوزه‌ها است؛ زیرا نمی‌توان فقط بر مبنای  تجهیزات به کشوری رنکینگ اختصاص داد.




گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل
اسرائیل نابود است
Iran (Islamic Republic of)
مجید حیدری
۰۴:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
با سلام ازباشگاه خبرنگاران بخاطر تلاش بی وقفه و به روز بودن خبرهاشون کمال تشکر را دارم.در سایه لطف الهی موفق و نوید باشید.
آخرین اخبار