نخستین همایش نماز یاوران در غرب تهران

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 از حضور فعال امور بانوان منطقه 5 در همایش نماز یاوران خبر داد.

سمانه عبداللهی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان نخستین همایش نماز یاوران در سرای محلات شهر تهران و با مشارکت اداره کل امور بانوان و ستاد اقامه نماز در تالار ایوان شمس برگزار و در همین راستا تعداد 20 تن از بانوان منتخب سرای محلات منطقه 5 نیز در این همایش اعزام می‌شوند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح کارگاه های آموزشی، جلسات و دوره‌ها به منظور ارتقای دانش و آگاهی در حوزه نما در سطح محله برگزار می‌شود.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: بدین منظور از هر محله یک نفر به مدت 3 ماه تابستانه را آموزش دیده و خود بعنوان تسهیل‌گر در محلات 2 نفر را بعنوان زیر مجموعه آموزش می‌دهد تا این مهم به صورت هر چه تمام تر در محلات اجرا شود.

وی تاکید کرد: مخاطبان این طرح تمام بانوان جوان 18 تا 35 سال با حجاب برتر است و اعضای کانون حیا باوران دراین راستا نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 گفت: بانوان همواره در تمامی طرح‌های اجتماعی حضور موثری داشته و جایگاه ویژه آنها در بنیان خانواده عملکرد بهتری داشته‌اند.

گفتنی است شبکه‌ای از نماز یاوران در محله در جهت بسیج و هم افزایی ظرفیت ها به منظور بهبود وضعیت نماز در سطح محله شناسایی و تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار