راه اندازی کمپین ماه رمضان توسط سامانه ابر سلامت دانشگاه شریف

سامانه ابر سلامت دانشگاه صنعتی شریف «کمپین ماه رمضان» را همراه با حلول ماه مبارک رمضان راه اندازی کرد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، سامانه ابر سلامت دانشگاه صنعتی شریف با هدف اصلی ارتقای سلامت خانواده‌های ایرانی، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان کمپینی با عنوان کمپین ماه رمضان راه اندازی کرده است.

در این کمپین علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر دریافت دعای منتخب هر روز به همراه اوقات شرعی محل زندگی شان، دستورالعمل غذایی پیشنهادی ابر سلامت برای سحری، افطاری و شام داشته باشند و از نکته‌های خوراکی و سلامتی در این روزهای عزیز بهره مند شوند.

سامانه ابر سلامت سال گذشته با اهداف ارائه خدمات آموزشی و ارتقای سلامت در راستای افزایش سطح دانش و آگاهی مردم در حوزه بهداشت و سلامت با در اختیار داشتن مشاورانی کار آزموده اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره‌ آنلاین کرده است.

از جمله خدماتی که ابر سلامت در حال حاضر به صورت رایگان ارائه می‌دهد می‌توان به؛ بررسی وضعیت سلامتی، تشکیل پرونده‌ سلامت، تقویم سلامت، اخبار سلامت، اپلیکیشن‌های رایگان، ویدئوهای رایگان و... اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت عضویت در این سامانه می‌توانند با ورود به سامانهabresalamat.ir   و تکمیل ثبت نام خدمات این سامانه را دریافت کنند.

افراد با وارد شدن به سامانه و ارائه اطلاعات خود مانند قد، وزن و سایر اطلاعات مورد نیاز، از این سامانه مشاوره بگیرند و کسانی که مبتلا به برخی از بیماری‌ها مانند دیابت هستند، از طریق تست‌های مختلف و دریافت مشاوره می‌توانند وضعیت خود را کنترل کنند.

هم اکنون سامانه آزمون‌هایی در زمینه‌های گوناگون نظیر اعتماد به نفس، سلامت کبد، ارزیابی الگوی غذایی و .... را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است. کاربران با ورود به سامانه می‌توانند آزمون‌های تخصصی‌تر نظیر ریزش مو، افسردگی شنوایی و ... را با صرف کم‌ترین هزینه دریافت کنند.

لازم به ذکر است کاربران جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص "کمپین ماه رمضان" می‌توانند به آدرس ramazan.abresalamat.ir مراجعه کنند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار