کوپا آمریکا؛

صعود آرژانتین ، اروگوئه‌ و پاراگوئه به مرحله یک چهارم نهایی

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام ملت‌‌های آمریکای جنوبی، کوپا آمریکا، تیم‌های آرژانتین پاراگوئه و اروگوئه به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

صعود آرژانتین یا اروگوئه‌ و پاراگوئه به مرحله یک چهارم نهاییبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آمریکا، موسوم به کوپا آمریکا، بامداد امروز تیم‌های آرژانتین وجامائیکا از گروه دوم این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در پایان آرژانتینی‌ها موفق شدند با تک گل دقیقه 11 ایگواین بر جامائیکا غلبه کنند و صدرنشین گروه B شوند.

دی ماریا به عنوان برترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد در مسابقه دیگر، از همین گروه دو تیم پاراگوئه و اروگوئه رو در روی هم قرار گرفتند.

 این مسابقه در پایان برنده‌ای نداشت و دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند.

 ابتدا در دقیقه 28 خیمنس اروگوئه را پیش انداخت، اما در دقیقه 44 باریوس گل تساوی رابرای پاراگوئه به ثمر رساند که این نتیجه تا پایان باقی ماند.

 به این ترتیب تیم‌های آرژانتین و ارگوئه و پاراگوئه از این گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند آرژانتین به عنوان صدرنشین ، پاراگوئه به عنوان تیم دوم و اروگوئه به عنوان بهترین تیم سوم کوپا آمریکا راهی مرحله بعد شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار