اشتاینیتز: آمريکا بايد به توهم مذاکره با ايران پايان دهد

وزیر کابینه ی رژیم صهیونیستی با استناد به ادعاهای مطرح شده در گزارش وزارت امورخارجه ی آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران گفت: یافته های این گزارش باید به توهم آمریکا درباره ی برنامه ی هسته ای ایران پایان بدهد.

اشتاینیتز: آمريکا بايد به توهم مذاکره با ايران پايان دهدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ی جروزالم پست، یووال اشتاینیتز Yuval Steinitz وزیر زیر ساخت ملی ، انرژی و آب اسرائیل در واکنش به انتشار گزارش وزارت امور خارجه ی آمریکا درباره ی تروریسم در سال دوهزار و چهارده میلادی گفت:
گزارش آمریکا درباره ی تروریسم ایران باید به توهمات درباره ی برنامه ی هسته ای ایران پایان دهد.
یووال اشتاینیتز در واکنش به گزارش سالیانه ای صحبت کرد که وزارت خارجه ی آمریکا دیروز جمعه آن را منتشر کرده بود.
در این گزارش اعلام شد که حملات تروریستی در سراسر دنیا تا بیش از یک سوم افزایش یافته است و تلفات ناشی از این حملات نیز در سال دوهزار و چهارده تا هشتاد و یک درصد افزایش یافته است.
این مقام صهیونیست گفت: گزارش وزارت امور خارجه ی آمریکا که در آن به ادامه ی حمایت ایران از تروریسم بین الملل اشاره شده است ثابت می کند نمی توان به تهران اعتماد کرد که برنامه ی هسته ای خود را محدود کند.
وزارت امور خارجه ی آمریکا روز جمعه اعلام کرد سال گذشته داعش توانست القاعده را به عنوان پیشتاز ترین گروه شبه نظامی جهادی پشت سر بگذارد با این وجود اشتاینیتز بیشتر نگران یافته های این گزارش درباره ی ایران بود.
این وزیر اسرائیلی گفت: نتایج این گزارش ضربه ای مرگبار به این توهم آمریکا بود که « تخفیف تحریم ها به عنوان بخشی از معاهده ی هسته ای موقت باعث خواهد شد که ایران موضع خود را تعدیل کند».
وی افزود: این گزارش باید به مثابه ی هشداری برای همه ی کسانی باشد که فکر می کنند ایران پس از حصول توافقنامه ی نهایی رفتار خود را تعدیل خواهد کرد.
در گزارش وزارت امور خارجه ی آمریکا از ایران به علت ادامه ی تامین مالی سازمان های نیابتی در کل خاورمیانه یعنی حزب الله و حماس در طول سال دوهزارو چهارده ایراد گرفته شده است هرچند این کشور در طی این سال مشغول گفتگو با غرب شد.
یافته های این گزارش نشان می دهد ایران همچنین در این سال اقدام به گسترش عملیات خارجی خود در آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی کرده است.
در گزارش روز جمعه ی وزارت خارجه ی آمریکا آمده است:
ایران با وجود مواجه شدن با موانع پرهزینه از جنگ داخلی در سوریه ، همچنان اقدام به تامین تسلیحاتی و مالی گروه های نیابتی ترور خود کرده است که در کل سال دوهزار و چهارده اسرائیل را هدف قرار دادند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
nader
۰۰:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
این رژیم جعلی کودک کش دارد حرفهای توی خواب میزنه این همه نا امنی در خاور میانه همش به دست پلید این رژیم جعلی صورت میگیره اونوقت کشور جمهوری اسلامی ایرانو متهم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
یووال اشتاینر ، فرزند دروغ ، فساد و خیانت و جنایت ،یعنی صهیونیزم بین الملل !
وجود بیش از 400 بمب اتمی حاضر به کار ، تهدید بارز وریر دفاع بی عرضه و کودک کش رژیم جنایتکار شما در مقابل دورببن های رسانه های جهان ، کشتار مردم کرانه باختری کشتار زنان و کودکان بی گناه غزه ، ترور دانشکمدن هسته ای ایران ، ترور دانشمندان کشور عراق ، پرونده سیاه جنایات ضد بشر از لحظه ورود به سرزمین های اشغالی تا به امروز . این توهم همه دنیا ست . ایران در دنیا از همه مستضعفانی که تحت ستم صهیونیزم و عمال آن هستند حمایت می کند و این عین رعایت اخلاق بشری است . آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیم فرومایه آل سعود برای تشکیل القاعده و داعش و امثالم و کشتار مردم بی گناه منطقه باید از شرم بمیرند .
آخرین اخبار