عزم بازگشت سرمربی سابق جودو به تاتامی

سرمربی سابق تیم ملی جودو بزرگسالان و جوانان در 41 سالکی قصد بازگشت به تاتامی و از سرگیری مبارزه کرده است.

عزم بازگشت سرمربی سابق جودو به تاتامی

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود میران، سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان و جوانان جودو کشورمان که چند سال پیش از دنیای قهرمانی و مبارزه خداحافظی کرده بود بار دیگر برای بازگشت عزمش را جزم کرده است.

میران که در کارنامه افتخارات خود مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان و 6 مدال رقابت های آسیایی را جای داده است به نظر می رسد قصد کمک کردن به اوضاع و احوال این روزهای جودو کشور را دارد.

ئی در آخرین صحبت های خود اعلام کرده که حاضر است هر شرط و شروطی مسئولان فدراسیون برای بازگشتشان بگذارند بپذیرد و حتی مدعی شده که حاضر است رقبای خود را  در مسابقات انتخابی احتمالی شکست دهد.

براساس این گزارش، میران که چندی قبل به دلیل مشکلات موجود در فدراسیون جودو از سرمربیگری تیم ملی جوانان استعفاء داده بود و آنها را در آستانه میدان حساس جهانی و آسیایی تنها گذاشت در شرایطی برای بازگشت به تاتامی اعلام آمادگی کرده که تیم ملی بزرگسالان پس از مدتها احساس خلاء در سنگین وزن سرانجام محمدرضا رودکی را باز گردانده است.

رودکی، کاپیتان سابق تیم ملی قبل از المپیک 2012 لندن به دلیل آسیب دیدگی مجبور به جدایی اجباری شده و بعد از آن نیز حاشیه های موجود نگذاشته بود تا در وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی مرین کند، اما وی حدود یک ماه است که به تمرینات اضافه شده و حالا باید منتظر حضور رقیب جدی و احتمالی خود یعنی مرد نقره ای جودو ایران باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاتامی ، جودو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار