ادیب خبر داد:

برگزاری مسابقات بین المللی بیس بال و سافت بال به میزبانی ایران

رییس انجمن بیس بال و سافت بال در نشست مشترک با مسئولان این انجمن از برگزاری مسابقات بین المللی بیس بال و سافت بال در کشورمان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا ادیب در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از استان هایی که نسبت به برگزاری روز جهانی سافت بال اهتمام ورزیدند گفت امیدوارم این گونه برنامه ها ادامه داشته باشد تا ورزشکاران بیشتری با این رشته ورزشی آشنا شوند. 

وی با تشکر از استان هایی مانند بوشهر ، چهار محال بختیاری ، اصفهان و تهران که جشن روز جهانی سافت بال را به طرز باشکوهی برگزار نمودند گفت : قطعا از زحمات این استان ها و مسئولان کمیته سافت بال قدردانی خواهد شد. 

علیرضا ادیب با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه هفتگی انجمن گفت : بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته بعد از ماه رمضان دور رفت مسابقات لیگ بیس بال و سافت بال در دو منطقه شمال و جنوب برگزار خواهد شد. 

وی همچنین با اشاره به رایزنی های انجام گرفته تصریح کرد: برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی بیس بال با دعوت از دو کشور خارجی و تیم ملی الف و ب ایران نیز در حال برنامه ریزی است و امیدواریم بتوانیم در اواخر تابستان سال جاری آن را برگزار نماییم. 

رییس انجمن بیس بال و سافت بال با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای سافت بال بانوان گفت: امسال علاوه بر مسابقات لیگ سافت بال یک دوره مسابقات بین المللی سافت بال به میزبانی بوشهر و همچنین مسابقات قهرمانی کشور سافت بال بانوان را در یکی از استان های شمالی برگزار خواهیم کرد. 

وی همچنین با اشاره به برنامه های آموزشی انجمن اضافه کرد : پیرو مکاتبات و پیگیری های انجام گرفته از فدراسیون آسیایی امسال دوره های آموزشی برای مربیان و داوران را با حضور مدرس خارجی در ایران برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار