شیراز؛

دستگیری سارقان مأمورنما در شيراز

افرادي كه تحت پوشش مأموران پليس راهور اقدام به سرقت مي كردند، توسط مأموران كلانتري " گلدشت" شيراز شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: در پی سرقت تحت پوشش یک دستگاه پرايد در حوزه استحفاظي كلانتري " گلدشت" شيراز توسط سرنشینان یک دستگاه سمند ملبس به لباس راهور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" تصريح كرد: تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت تا اينكه ماموران كلانتري " گلدشت" هنگام گشت زني مشاهده كردند يك دستگاه سمند با پلاك مخدوش مسیر يك دستگاه خودرو ال ۹۰ را مسدود و سرنشين آن ملبس به لباس پلیس راهور و با در دست داشتن تابلو ايست در حال بررسي مدارك راننده خودرو است.

وي ادامه داد: راننده و سرنشين خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كردند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سرنشين خودرو از صحنه متواري شد، افزود: در بازرسی از خودرو دو قبضه سلاح كلت کمری پلاستيكي ، يك بسته ۱۰۰ عددي دستبند پلاستيكي ، اسپري فلفلي ، تعدادي مدارك خودرو ، تعدادی كارت شناسايي و گواهينامه اشخاص و تعدادي كيف زنانه كشف شد.

سرهنگ "اسماعيلي" با بيان اينكه متهم به كلانتري انتقال و تاكنون در تحقيقات اوليه به سرقت يك دستگاه خودرو پرايد اعتراف كرده است، گفت: با تلاش مأموران همدست اين سارق نيز در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اشاره به اينكه تحقيقات تكميلي از اين متهمان ادامه داد، افزود: شهروندان در مواجهه با اين گونه موارد هويت واقعي افراد را بررسي و از آنان بخواهند تا كارت شناسايي خود را ارائه دهند.


انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.