همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری حوزه سقز و بانه در شهرستان سقز

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز از برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری حوزه سقز و بانه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از سنندج؛ محمد سرکوت غوثی در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: تعداد 18 پرستار و 2 بهیار کاندیدای این دوره از انتخابات هستند که پس از رای گیری 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 3 نفر هم به عنوان عضو علی البدل انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه 300 پرستار در دو حوزه انتخابیه شهرستان های سقز و بانه واجد شرایط رای دادن هستند، افزود: یک صندوق سیار در بیمارستان تامین اجتماعی و دو صندوق ثابت در بیمارستان های امام خمینی سقز و صلاح الدین ایوبی بانه کار جمع آوری آرای پرستاران را انجام خواهند داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقزبیان کرد: نتایج چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در حوزه سقز و بانه 31 خرداد اعلام و در صورت وجود اعتراض به نحوه برگزاری، نتایج قطعی، هشتم تیر ماه اعلام می شود.

ارائه گزارش کارشناسی در مورد تخلفات پرستاری که از سوی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای مشاوره به این سازمان ارجاع گردیده ، همکاری در تدوین مقررات برای تأمین حقوق حرفه‏ای، حفظ و ارتقاء شئون اجتماعی پرستاران از جمله اهداف و وظایف این سازمان در کشور است.

گفتنی است، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، سازمانی مستقل و دارای هویت حقوقی است که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و وظایف مقرر در قانون تشکیل گردیده است و در حال حاضر بیش از یک صد هزار نفر پرستار به طور داوطلبانه عضو این سازمان هستند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.