لرستان؛

تمدید تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری خرم آباد تا پایان ماه رمضان

در جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد امروز با تمدید مدت تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری خرم آباد تا پایان ماه رمضان موافقت شد.

تمدید تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری خرم آباد تا پایان ماه رمضانبه گرارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: مقرر شد تمام کارمندان شهرداری خرم آباد اعم از رسمی، قراردادی، پیمانی و شرکتی سبد کالای خود را در قالب کارت هدیه ۱۲۰ هزار تومانی دریافت کنند.

طهماسبی به بند یک بیست و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در تاریخ یکم خرداد امسال اشاره کرد و افزود: در این بند باکاهش ۲۵ درصدی عوارض شهرداری خرم آباد به مناسبت اعیاد شعبانیه از یکم تا ۳۱ خرداد ۹4 موافقت و مراتب به شهرداری خرم آباد ابلاغ شد.

طهماسبی به درخواست شهرداری خرم آباد مبنی بر تجلیل از جانبازان پرسنل شهرداری به مناسبت روز جانباز تاکید کرد و گفت: مقرر شد شهرداری خرم آباد همانند سنوات گذشته از محل وظیفه خدمات اداری ماده ۱۷ ردیف یک وظیفه خدمات اداری به جانبازان زیر ۲۵ درصد مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، جانبازان بین ۲۵ تا ۵۰ درصد مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و به جانبازان بالای ۵۰ درصد شاغل در شهرداری مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اهدا کند.

وی عنوان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد قطعات سهم شهرداری به مساحت هزار و ۸۱۰ مترمربع از طرح تفکیکی تعاونی مسکن لشگر ۸۴ واقع در اراضی میدان تیر پس از قیمت گذاری از طریق کارشناس رسمی دادگستری در مزایده عمومی و حضوری به فروش برسد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.